Informatiebijeenkomst inkoop Jeugdhulp Lekstroom voor zorgaanbieders
Informatiebijeenkomst inkoop Jeugdhulp Lekstroom voor zorgaanbieders
Pagina opties
*
Druk op de print knop van uw browser om af te drukken.
* Deze pagina doorsturen
vrijdag, 11 september 2015
Maandag 14 september 2015
Aanbieders van jeugdhulp zijn welkom op de informatiebijeenkomst van de Lekstroomgemeenten over de inkoop van de jeugdhulp 2016. De bijeenkomst wordt georganiseerd door de Lekstroomgemeenten (Lopik, IJsselstein, Nieuwegein, Vianen en Houten) en gehouden op maandag 14 september 2015 in Houten
van 17:00-19:00 uur. Doel van deze bijeenkomst is het bijpraten van alle belangstellende zorgaanbieders over het inkoopproces in 2016.
De Lekstroomgemeenten zijn in het voorjaar gestart met het inkoopproces voor de jeugdhulp 2016. De afgelopen maanden zijn diverse onderwerpen besproken met een vertegenwoordiging van 13, grote en kleine, zorgaanbieders. De komende periode zullen er nog drie besprekingen volgen. Resultaat van
dit proces zal een Basisovereenkomst zijn, waarin de beleidsuitgangspunten zijn vastgelegd voor 2016, en een Deelovereenkomst, waarin de productbeschrijvingen en tarieven staan.
Aanmelding
Deze informatiebijeenkomst is bedoeld voor alle zorgaanbieders die geinteresseerd zijn in het inkoopproces Jeugdhulp 2016. Wij stellen het op prijs als u zich van te voren aanmeldt. Dat kan per mail via: aanbestedingjeugd@houten.nl. Datum: Maandag 14 september. Locatie: Gemeentehuis Houten,
Onderdoor 25, 3995 DW Houten. Tijdstip: 17:00-19:00 uur.