CRMWaypoint behaalt hoogste Salesforce partnerstatus
1 september 2015
Nieuwe status erkenning als grootste Salesforce kenniscentrum in Nederland
CRMWaypoint, het grootste kenniscentrum van Salesforce in Nederland, heeft de Salesforce Platinum Cloud Alliance Partner status behaalt, de hoogste partnerstatus die je als regionale Salesforce partner kan behalen. CRMWaypoint is de allereerste consulting partner in Nederland en de tweede in
de Benelux die de Platinum status behaalt en beschouwt deze prestatie als een erkenning van de belangrijke rol die CRMWaypoint voor Salesforce vertegenwoordigd.
De nieuw verworven partnerstatus is een belangrijke mijlpaal voor CRMWaypoint. Met meer dan 600 succesvol uitgevoerde projecten sinds 2009 is het een erkenning van de leidende positie van het Salesforce kenniscentrum in Nederland. Belangrijk is ook dat de Platinum status nog betere toegang
geeft tot de laatste inzichten, trainingen en informatie over Salesforce-oplossingen, wat uiteindelijk ten goede komt voor alle klanten van CRMWaypoint. Momenteel heeft CRMWaypoint ruim 40 consultants in dienst die samen bijna 85 Salesforce certificaten hebben en dat aantal groeit gestaag.
Bovendien worden er consultants opgeleid door middel van een eigen Salesforce Talenten Programma, waar overigens ook bedrijven voor kunnen inschrijven die op zoek zijn naar Salesforce expertise in eigen dienst.
Ton van der Meer, CEO en oprichter van CRMWaypoint, is erg enthousiast: "We zijn trots dat we deze status als allereerste Nederlandse partner behaald hebben. Salesforce stelt terecht zeer hoge eisen aan haar partners waarbij per kwartaal gemeten wordt op cruciale zaken waaronder diepgaande
product kennis, klanttevredenheid, aantal certificaten, bijdrage aan licentie verkoop en Salesforce platform kennis. Wij hebben voor de volle 100 procent aan al deze voorwaarden voldaan. De Platinum Status is de allerhoogste status die je als lokale partner kunt bereiken en echt een
erkenning van onze jarenlange inzet en focus."
Bart Greve - Ton van der Meer - Michel Strok
Bart Greve - Ton van der Meer - Michel Strok
Groei
CRMWaypoint heeft zich de afgelopen zeven jaar volledig toegelegd op Salesforce en dit heeft het bedrijf bepaald geen windeieren gelegd. De omzet van Salesforce groeit ieder kwartaal gemiddeld tussen de 25 en 30 procent. Bovendien is het bedrijf is er in korte tijd in geslaagd de grootste
CRM-leverancier ter wereld geworden. CRMWaypoint heeft daar veel profijt van gehad. Afgelopen zomer verhuisde de kersverse platinum partner naar groter pand om de groei het hoofd te kunnen bieden.
"De technologie van Salesforce heeft de wijze van implementeren van CRM-oplossingen sterk veranderd," stelt Van der Meer. "Het Salesforce platform is flexibel aan te passen en enorm proces georienteerd. Je kan op een agile werkwijze met mensen uit de business een oplossing bouwen, die echt
aansluit op de processen bij de klant. Dat is een groot verschil met vroeger, toen projecten vooral om ICT-infrastructuur en technologie gingen en veelal naast de business werden uitgevoerd. De doorlooptijden van implementaties zijn door Salesforce enorm teruggelopen en geven een organisatie
ruimte en snelheid om in een tijdsbestek van weken te innoveren."
##
Over CRMWaypoint
CRMWaypoint is met ruim 40 consultants en een eigen Talenten Programma het grootste Salesforce-kenniscentrum in de Benelux. Ruim 600 Salesforce-projecten bij 220 bedrijven en instellingen in alle branches werden de afgelopen zes jaar al succesvol uitgevoerd. De consultants van CRMWaypoint
houden zich bezig met alle onderdelen van het implementatieproces bezig, van businessadvies en strategie tot ontwikkeling en adoptie. CRMWaypoint is een `cloud born' Salesforce Gold Alliance Partner en won in 2012 het ICT Project van het jaar.
Zie