Nissan en UEFA Champions League gaan wereldwijd


Nissan en UEFA Champions League gaan wereldwijd
Belangrijkste media-items
Gerelateerde afbeeldingen (1)
[ ]
aug 27, 2015 | ID:136421

*



* Downloaden
* Word-document (.doc) (8,6 KB)
* PDF (.pdf) (44,2 KB)
* HTML (.html) (8,6 KB)
* Tekst (.txt) (3,0 KB)

Uitbreiding partnerschap voor komende drie seizoenen
Nissan en UEFA Champions League gaan wereldwijd

Amsterdam, 27 augustus 2015 - Na een succesvol eerste jaar als officieel hoofdsponsor van de UEFA Champions League breidt Nissan de activiteiten verder uit naar alle werelddelen. De intensievere samenwerking - die vandaag vlak voor de loting van de groepsfase van de UEFA Champions League is
aangekondigd - betekent dat de betrokkenheid van Nissan, zoals tv-commercials rondom de live-uitzendingen van de UEFA Champions League wedstrijden, tot en met seizoen 2017/2018 in meer dan veertig landen te zien zijn, waaronder Brazilie, China, Japan en de Verenigde Staten.

Evenals vorig seizoen beoogt Nissan met het partnerschap fans over de hele wereld te bereiken en het enthousiasme voor de meest prestigieuze voetbalcompetitie in Europa te vergroten. Met ingang van komend seizoen biedt Nissan ook de exclusieve gelegenheid om een zogeheten Centre Circle Carrier
te zijn. Meer dan 1.300 kinderen uit heel Europa krijgen de kans om hun voetbalhelden meer dan ooit van dichtbij te aanschouwen tijdens de openingsceremonie, waarbij de `Circle Carriers' onder toeziend oog van miljoenen kijkers het UEFA Champions League logo naar de middenstip dragen.

Roel de Vries, Corporate Vice President en Global Head of Marketing and Communications bij Nissan: "Ons doel van het partnerschap is om fans een boeiende en spannende UEFA Champions League-ervaring te bieden. We streven er als organisatie voortdurend naar om te innoveren. Met onze mondiale
sponsoractiviteiten bieden we nu nog meer mensen de gelegenheid om met ons merk kennis te maken. Of dat nu gaat via onze ambassadeurs, de verschillende activiteiten of de exclusieve mogelijkheid om het veld te betreden als Centre Circle Carrier - we bieden mensen nog meer toegang tot een van
de grootste sportcompetities ter wereld."

Behalve de activiteiten rondom de Centre Circle Carriers krijgen voetbalfans over de hele wereld ook de gelegenheid om hun zegje te doen over de UEFA Champions League. Via Goal of the Week kunnen fans elke speelronde stemmen op hun favoriete doelpunt en maken dan kans op bijzondere prijzen,
waaronder officiele wedstrijdballen, wedstrijdtickets en zelfs een ticket voor de finale in Milaan op 28 mei 2016.
Tijdens de loting van de groepsfase van de UEFA Champions League op 27 augustus geeft Nissan ook twee passe-partouts weg waarmee de gelukkige winnaars alle UEFA Champions League wedstrijden van hun favoriete team kunnen bezoeken. De social media campagne #ChampionsKey start met een video van
de Nissan GT-R en iedereen kan deelnemen door de hashtag te tweeten.

Nissan continueert overigens de samenwerking met de officiele Nissan UEFA Champions League ambassadeurs Andres Iniesta, Thiago Silva, Yaya Toure en Max Meyer gedurende het seizoen 2015/2016. De ambassadeurs spelen een centrale rol in tv-commercials en tijdens diverse sponsorevenementen.



Sitemap