Compensatieregeling T-Mobile

Compensatieregeling storing 14 augustus

Van vrijdagmiddag 14 augustus tot en met zaterdagochtend 15 augustus heeft een deel van onze klanten geen gebruik kunnen maken van onze dienstverlening en dat spijt ons. We weten als geen ander hoe belangrijk het is om altijd bereikbaar te zijn en we balen er ontzettend van dat we die garantie afgelopen weekend niet hebben kunnen geven.

Voor klanten die last hebben gehad van de storing is er een compensatieregeling. Het is logisch dat we deze klanten niet laten betalen voor een dienstverlening waar zij geen gebruik van kunnen maken. De waarde van de periode waar het hier over gaat is vastgesteld op EUR 1,50 per klant. T-Mobile vindt dat niet in verhouding staan tot het ongemak dat onze klanten hebben ervaren. Daarom geven wij onze klanten in plaats daarvan een databundel van 500 MB.

Voor klanten die geen gebruik kunnen of willen maken van de 500 MB data zijn er twee opties.

1. Zij kiezen alsnog voor de financiele tegemoetkoming van EUR 1,50

of

2. Zij ontvangen 125 T-Mobile Extra punten die zij kunnen gebruiken voor accessoires, of kunnen doneren aan een goed doel via de online T-Mobile Extra catalogus

Wij vragen begrip voor het feit dat we tijd nodig hebben om dit alles zo goed mogelijk te regelen. Alle klanten worden de komende dagen geinformeerd over de details en vervolgstappen. Meer informatie over de compensatieregeling is te vinden op onze website www.t-mobile.nl/netwerkstoring.