Gemeente Cranendonck / Actueel / Laatste nieuws / Hoe kunnen we je h..
Informatie zoeken, nieuwe spullen aanschaffen, het regelen van je (bank)zaken, contacten onderhouden: steeds meer en steeds vaker gebeurt dit online. Dit geldt ook voor gemeentezaken; die regel je steeds vaker online. Om de dienstverlening ook online te optimaliseren, werken we aan een nieuwe
gemeentelijke website. Deze richten we graag naar de wensen en behoeften van onze inwoners in. Waarvoor ga jij naar onze website? Laat het ons heel eenvoudig even weten.
Zo wil ik geholpen worden!
Laat ons weten waarvoor je naar de website gaat en wat je graag terug zou willen zien op de nieuwe website. Klik hieronder op 'Bezoekerstest invullen' en geef ons in een paar minuten aan wat je vindt! Invullen kan tot 21 augustus 2015.
Bezoekerstest invullen
Online je zaken op orde
Wij gaan een website ontwikkelen met toptaken. Toptaken zijn de meest gebruikte producten en diensten op een website. Dit zijn bijvoorbeeld het vernieuwen van je paspoort, het aanvragen van een vergunning of het melden van een losliggende stoeptegel. Deze taken krijgen straks een duidelijke
plek op de nieuwe website. Zo vindt u als bezoeker sneller antwoord op uw vraag en wordt het online regelen van zaken een stuk gemakkelijker. We willen daarom graag weten voor welke `taken' jij naar onze website komt.
Uitkomsten e-panel
Onlangs stuurden we het e-panel een vragenlijst over de dienstverlening van onze gemeente. Hierin kwamen ook vragen voor over de website van Cranendonck. Ook deze resultaten nemen we mee in de ontwikkeling van de nieuwe website. We houden iedereen on- en offline op de hoogte!
Samen werken aan een betere dienstverlening! Bedankt voor de medewerking.