Uitnodiging kick-off bijeenkomst Inkoop maatwerkvoorzieningen Wmo 20..


Voor het jaar 2015 hebben 22 gemeenten in de provincie Groningen gezamenlijk de hulp en ondersteuning in het kader van de nieuwe Wmo ingekocht. Deze contracten zijn voor de duur van 1 jaar vastgesteld, tot 31 december 2015.

Aanbesteding

Voor het jaar 2016 gaan we als Westerkwartiergemeenten (Grootegast, Leek, Marum en Zuidhorn) op korte termijn starten met het contracteringsproces van de gezamenlijke inkoop van de maatwerkvoorzieningen Wmo 2016. Met de af te sluiten contracten willen we de begeleiding, hulp bij het huishouden
2 en dagbesteding (al dan niet met vervoer) waar mogelijk goedkoper, laagdrempeliger en dichter bij huis regelen. Daarnaast willen we in samenwerking met de aanbieders de ondersteuning innoveren. Deze contracten willen we afsluiten via een bestuurlijk aanbestedingsproces.

Kick-off bijeenkomst

Om een gezamenlijke start te geven aan dit proces organiseren we op 31 augustus 2015 een kick-off bijeenkomst. U bent van harte uitgenodigd voor deze bijeenkomst. Tijdens deze bijeenkomst informeren we u over ons beleid in het sociaal domein gerelateerd aan de inkoop 2016. Daarnaast wordt u
geinformeerd over het bestuurlijk aanbestedingsproces en de planning voor dit traject.

Waar, wanneer en hoe laat?

Kruisweg Marum, Kruisweg 1, 9363 AA Marum
31 augustus 2015
Van 15.00 - 17.00 uur

Aanmelden

Aanmelden voor de informatiebijeenkomst kunt u doen tot uiterlijk 24 augustus 2015. Dit kan via inkoopwmo@westerkwartier.nl[IMG] onder vermelding van "Kick-off bijeenkomst Inkoop Wmo 2016 Westerkwartier". Vermeld hierbij duidelijk: de bedrijfsgegevens (bedrijfsnaam, adres en telefoonnummer),
de namen van de personen die deelnemen en het contact e-mailadres. Per aanbieder kunnen maximaal twee personen worden aangemeld.