Vertrokken naar onbekende bestemming


Gemeente Vaals

De personen hieronder wonen niet meer op het adres waar zij volgens de Basisregistratie Personen (BRP) staan ingeschreven.

Dit blijkt uit onderzoek van de afdeling Klant Contact Centrum (KCC). Het college heeft besloten de persoonslijsten van deze personen niet meer bij te houden. Daardoor staan zij officieel niet meer op dat adres ingeschreven.

Geslachtsnaam en voorletters Geboortedatum Adres Datum besluit Uitschrijving wegens vertrek naar onbekende bestemming per datum
Mw. K. Blom 15.03.1996 Maastrichterlaan 19b; 6291 EK Vaals 15.07.2015 09.06.2015
Mw. A.J.M. Johansson 07.05.1976 Laatbankstraat 27; 6291 EB Vaals 15.07.2015 28.04.2015
mw. Lothmann e/v Gyzen 25.12.1965 Tentstraat 17d; 6291 BC Vaals 20.07.2015 13.07.2015
Dhr. G.L. Gyzen 21.02.1965 Tentstraat 17d; 6291 BC Vaals 20.07.2015 13.07.2015

Wat te doen indien u het niet eens bent met deze beslissing

Overeenkomstig het bepaalde in artikel 7:1 juncto 6:4 van de Algemene wet bestuursrecht kan iedere belanghebbende die door dit besluit rechtstreeks in zijn belangen is getroffen binnen 6 weken ingaande de dag na bekendmaking van dit besluit hiertegen een bezwaarschrift indienen bij het college
van burgemeester en wethouders van Vaals, postbus 450, 6290 AL Vaals. De termijn gaat in een dag na de datum van deze publicatie.

Het bezwaarschrift dient ondertekend te zijn en dient ten minste te bevatten:

* naam en adres van de indiener;
* de dagtekening;
* een omschrijving van het besluit waartegen bezwaar wordt gemaakt;
* de gronden van het bezwaar.

Tevens kan de indiener van het bezwaarschrift op grond van het bepaalde in artikel 8:81 van de Algemene wet bestuursrecht de president van de rechtbank Limburg, team Bestuursrecht (Postbus 950, 6040 AZ Roermond) verzoeken een voorlopige voorziening te treffen, indien de indiener van het
bezwaarschrift van mening is dat onverwijlde spoed dat, gelet op de betrokken belangen, vereist.

U kunt ook digitaal om een voorlopige voorziening verzoeken bij genoemde rechtbank via http://loket.rechtspraak.nl/bestuursrecht. Daarvoor moet u wel beschikken over een elektronische handtekening (DigiD). Kijk op de genoemde site voor de precieze voorwaarden.

Wilt u meer weten?

Belt u dan met de desbetreffende ambtenaar van de afdeling KCC, telefoonnummer 043-3068568.