Storingen telefonische bereikbaarheid
23-07-2015: In de afgelopen periode hebben wij diverse meldingen ontvangen over de telefonische bereikbaarheid.
Inwoners melden dat ze een in gesprek toon te horen krijgen of een erg slechte verbinding ervaren tijdens het bellen. Het probleem doet zich voor bij inwoners met vaste telefoon en een abonnement van KPN. Bij andere providers of als inwoners bellen met een mobiele telefoon is dit niet het
geval.
Inwoners melden dat ze een in gesprek toon te horen krijgen of een erg slechte verbinding ervaren tijdens het bellen. Het probleem doet zich voor bij inwoners met vaste telefoon en een abonnement van KPN. Bij andere providers of als inwoners bellen met een mobiele telefoon is dit niet het
geval.
Dit probleem is onderzocht door KPN ServiceDesk Incidents. Binnen KPN loopt momenteel een project waarbij privegebruikers, die bellen via internet, worden overgezet naar een nieuw platform. Het blijkt dat bepaalde routers, die deze gebruikers thuis gebruiken, problemen kunnen geven op dit
nieuwe platform. KPN is momenteel bezig om de problemen te traceren en deze in samenwerking met de betrokken leveranciers van de routers op te lossen. Als u tegen dit probleem aan loopt kunt u deze storing melden bij KPN.
Om u toch zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, kunt u uw vraag ook mailen naar gemeente@oldebroek.nl of u kunt telefonisch contact met ons opnemen met uw mobiele telefoon via T 14 0525. Uiteraard bent u ook welkom aan de informatiebalie. Wij zijn dagelijks bereikbaar van 8.30 tot 16.30
en vrijdag tot 16.00 uur.