Registro Sivil den desaroyo di un miho servisio


Kralendijk - Resientemente a sali publika den un matutino ku Registro Sivil ta duna mal servisio na klientenan, esaki a sali for di un siudadano ku a ekspresa su mes na e matutino tokante e momentu ku el a bin pa inskribi su mes pa asina e por hana trabou.

Luna di yueli ta un di e lunanan di mas druk pa e servisio di registro sivil dor di e temporada di fakansi. Pa por duna un miho servisio e tim di maneho a tuma medidanan organisatoriko. Un di e medidanan ku registro sivil a tuma ta pa traha sita pa servisionan ku no por atende mesora di manera
ku e persona no ta warda muchu hopi. Durante e ultimo lunanan e servisio a traha riba mehora nan prosesonan i den futuro serkano ta bai hasi mehorashon riba tereno di IT pa mehora e servisio aun mas.

Den e komunikado ku a sali den un medio di komunikashon a bini dilanti e ponensia ku ta den dos biaha bintikuater ora tin ku inskribi, esaki no ta korekto i no ta kuadra ku realidat. Lei ta bisa ku dentro di sinku dia tin ku akudi na registro sivil. Den e komunikado aki por a tuma nota ku e
persona konserni aparentemente ta tin algun tempu na Bonaire prome ku el a kumpli ku e lei aki. Na momentu ku e persona a yega Registro Sivil, no a laga e persona aki warda pero mesora a duna e persona un sita pa asina duna un bon servisio.

Mester enfatisa ku na registro sivil no ta hasi distinshon di persona manera a indika den e komunikado. Un hulandes oropeo tin ku sigui e prosedura normal pa por inskribii, kual ta ensera ku e tin ku bai IND prome ku e por inskribi. Ta di lamenta ku medionan lokal ta publika informashonnan
asina krusial pa e suidadonan lokal sin hasi e investigashonnan nesesario pa e informashon korekto sali na kla.



For di un investigashon hasi dor di sr. Curvin George "Customer service quality in the public sector of Bonaire".

a bini na kla ku e servisio ku Registro Sivil ta duna na komunidat ta unu bon i aseptabel. E diskrepansha ta bini na momentu ku midi e espektativa ku tin bou di komunidat pa ku e servisio aki. Segun e investigashon tin un ekspektativa sumamente haltu serka e suidadano pa ku e servisio aki i di
e manera aki por krea e persepshon ku servisio no ta na nan satisfakshon. E ekspetativa aki por a bini entre otro dor di e mudansa ku e servisio tabatatin resientemente. E tim di maneho di Registro Sivil a tuma nota di tur e nesesidatnan i ekspektativa di e pueblo i ta den e fase kaminda ta
tresiendo kambionan pa drecha e servisio aun mas tantu.

Entretantu di parti di Gobiernu i Registro Sivil kier pidi e pueblo nan indulgensia pa e kambionan ku tin ku tuma luga i ku lo bai duna un resultado positivo.

Burgerzaken op weg naar nog betere dienstverlening

Kralendijk - Onlangs is er in een ochtendkrant een artikel gepubliceerd dat Burgerzaken een slechte dienstverlening heeft naar de klanten toe, een burger vertelde in een ochtendkrant over het moment dat hij naar de dienst kwam om zich in te schrijven zodat hij werk kon vinden.

Door de vakantieperiode is de maand juli een van de meest drukke maanden voor Burgerzaken. Om een nog betere service te kunnen bieden heeft het managementteam organisatorische maatregelen getroffen. Een van de maatregelen die er bij Burgerzaken is genomen, houdt in dat er afspraken gemaakt
worden voor zaken die niet gelijk geregeld kunnen worden, zo hoeft de burger daar niet lang te wachten. Gedurende de laatste maanden heeft de dienst eraan gewerkt om de dienstverlening te verbeteren en in de nabije toekomst zullen er op het terrein van de IT veranderingen worden doorgevoerd
om de service nog meer te verbeteren.

In het krantenbericht dat in een van de media is verschenen, werd gemeld dat een persoon binnen 48 uur ingeschreven moet worden. Dit is onjuist en strookt niet met de werkelijkheid. De wet schrijft voor dat een persoon binnen vijf dagen naar Burgerzaken toe moet. Uit artikel in de krant kon
worden opgemaakt dat de persoon in kwestie blijkbaar al een tijd op Bonaire verbleef voordat hij conform deze wet handelde. Toen de persoon bij Burgerzaken langs ging, hoefde hij daar niet lang te wachten, met het oog op een goede service is er meteen een afspraak gemaakt.

Het is goed om te benadrukken dat er bij Burgerzaken in tegenstelling tot het krantenbericht, geen onderscheid wordt gemaakt in personen. Een Europese Nederlander moet de normale procedure volgen bij het inschrijven, dat houdt in dat die persoon eerst naar de IND moet voordat hij of zij zich
kan inschrijven. Het is te betreuren dat de lokale media zulke belangrijke informatie voor de burger publiceren zonder navraag te doen zodat de informatie correct in de krant wordt weergegeven.

Uit een onderzoek van Curvin George Customer service quality in the public sector of Bonaire".

is gebleken dat de dienstverlening van Burgerzaken aan de samenleving goed is en acceptabel. De discrepanties ontstaan op het moment dat er gemeten wordt wat de samenleving van deze dienst verwacht. Volgens het onderzoek liggen de verwachtingen van burgers ten aanzien van deze dienst heel erg
hoog, zo kan het beeld ontstaan dat zij ontevreden zijn over de dienst. Misschien zijn deze hoge verwachtingen ontstaan na de recente verhuizing van de dienst.

Het beleidsteam van Burgerzaken heeft kennis genomen van de vragen en verwachtingen vanuit de samenleving en is nu in de fase beland waarin er veranderingen worden doorgevoerd om de dienstverlening nog meer te verbeteren.

De regering en Burgerzaken vragen in de tussentijd begrip van de samenleving voor de veranderingen die er plaats moeten vinden en die uiteindelijk tot een positief resultaat zullen leiden.