Inkoop kortdurend verblijf


21 juli 2015

Inkoop kortdurend verblijf

De gemeente Almere heeft de offerteaanvraag gepubliceerd voor de inkoop van kortdurend verblijf voor 2016.

De offerteaanvraag voor de inkoop kortdurend verblijf staat op TenderNed.

Vragenronde

De volgende stap in het proces is de vragenronde. U wordt in de gelegenheid gesteld om vragen in te dienen via het e-mailadres in de offerteaanvraag. In de offerteaanvraag is ook de deadline aangegeven. Vragen staat vrij! Het is voor u het moment om onduidelijkheden op te lossen. Na de
deadline worden alle vragen beantwoord zoals aangegeven in de offerteaanvraag en alle geinteresseerde partijen krijgen alle vragen en antwoorden te zien.

Indienen offerte

In de offerteaanvraag is de deadline aangegeven voor het indienen van de offerte. Om te voorkomen dat een en ander niet lukt op het laatste moment, adviseren we om ruim voor de deadline de offerte in te dienen. Hoe dat werkt, wordt uitgebreid beschreven in de offerteaanvraag. Aanbieders van
kortdurend verblijf wordt geadviseerd om E-herkenning aan te vragen. Dit is een soort DigiD voor bedrijven. Zonder aanmelding kunt u geen offerte indienen.

Contractering

Als uw offerte voldoet aan de gestelde eisen in de offerteaanvraag, dan wordt het contract opgesteld en voorgelegd voor ondertekening.