Nieuw SUBWAY restaurant aangemeerd in Scheveningen
15 juli 2015
Nieuw SUBWAY restaurant aangemeerd in Scheveningen
Den Haag, 15 juli 2015 - Den Haag krijgt steeds meer vorm als Hofstad voor SUBWAY restaurants. Deze week is hier op Haagse bodem alweer de dertiende vestiging van deze beproefde quickserviceformule geopend. Om precies te zijn in Scheveningen, op de kruising van Keizerstraat en de Jurriaan Kokstraat. Voor franchisenemer Frank Breedveld is dit zijn derde (Haagse) SUBWAY restaurant.
Deze kersverse SUBWAY vestiging is zeven dagen per week geopend; doordeweeks van 9.00 tot 20.00 uur en in het weekend van 11.00 uur tot 19.00 uur. Er werken ongeveer tien mensen. "Met elkaar maken we er weer een klantvriendelijke zaak van, waar geen Sub hetzelfde is", aldus Frank Breedveld. "En over ongeveer twee weken bezorgen we vanuit deze locatie trouwens ook aan huis!"
Tussen Haven en Kurhaus
SUBWAY Scheveningen is gevestigd aan de Keizerstraat 356A, in het voormalige bakgebouw naast de Albert Heijn. Een locatie waar de ervaren franchisenemer wel brood in ziet. "Onze zaak ligt langs een doorgaande route vanaf de Scheveningse Haven naar het Kurhaus. Ook zijn er diverse kantoren in de omgeving en een internationale school. En vooral in de zomer zijn er ook veel toeristen. Last but not least, is de Keizerstraat natuurlijk een winkelstraat voor de lokale bevolking. Kortom, een zeer goede voedingsbodem voor onze nieuwe Haagse locatie!"
Alle ingredienten voor een gezonde onderneming
Wat Breedveld nog altijd zo aantrekt in het SUBWAY concept zijn de verse ingredienten en het persoonlijke karakter van de Subs. "Precies zoals de klant ze hebben wil", vult hij aan. "Die volledige klantgerichtheid spreekt mij ook erg aan. Het aanbod is goed afgestemd op wat mensen willen en wordt bovendien regelmatig aangepast. Voor mij als franchisenemer is het interessant dat de centrale inkoop goed is geregeld, met redelijke marges. En buiten de lijnen die de organisatie heeft uitgezet, is er voldoende ruimte voor eigen initiatief, bijvoorbeeld op marketinggebied. Kortom, alle ingredienten voor een gezonde onderneming."
Multi-ownership
Steeds meer Nederlandse ondernemers geloven in deze American Dream op Nederlandse bodem en sluiten zich aan bij de snelst groeiende quickserviceformule ter wereld. Een van de oorzaken van deze groeispurt is volgens multi-owner Breedveld dat veel SUBWAY franchisenemers groter denken dan een store. "Als je eenmaal weet hoe het werkt, is het heel aantrekkelijk om een volgende store te openen", legt hij uit. "Het mooie is bovendien dat je echt zelfstandig aan het ondernemen bent, terwijl je tegelijkertijd het gevoel hebt dat je bij een familiebedrijf hoort."
Submarine sandwich
SUBWAY restaurants danken hun naam aan de `submarine sandwiches` of `Subs'. Het handelsmerk van deze Subs is de langgerekte vorm, die doet denken aan een onderzeeer (submarine). Naast deze Subs zijn bij SUBWAY restaurants onder andere overheerlijk flatbread, salades en Amerikaanse Cookies verkrijgbaar.
Gasten kunnen ook bij dit SUBWAY restaurant in Scheveningen kiezen voor een van de klassieke Subs op het menu en die vervolgens personaliseren met hun keuze aan brood, groenten, kaas en saus. Zo is de hoeveelheid calorieen en vet goed te bepalen. Het brood wordt ter plaatse gebakken en belegd met heerlijke ingredienten. De bereiding duurt slechts tweeenhalve minuut.
Over de SUBWAY organisatie
SUBWAY restaurants is wereldwijd de grootste organisatie in de Quick Service Industry met inmiddels 44.000 vestigingen in 110 landen. Het eerste restaurant startte in 1965 in Bridgeport, Connecticut (Verenigde Staten). Nederland telt momenteel 173 SUBWAY restaurants. Bij SUBWAY restaurants kunnen consumenten terecht voor heerlijke Subs, bereid op versgebakken brood. Elke Sub wordt ter plekke, voor de ogen van de klant bereid. De SUBWAY formule staat bekend om haar vele keuzemogelijkheden, waarbij consumenten zelf invloed hebben op de voedingswaarden.