Klanttevredenheidsmeting loket van A tot Z
In 2014 en de eerste maanden van 2015 is voor de negende keer een klanttevredenheidsmeting gehouden naar de dienstverlening van het loket van A tot Z.
De belangrijkste doelstelling is het meten van de kwaliteit van de dienstverlening. De opmerkingen van inwoners die meegedaan hebben aan het onderzoek worden gebruikt om de dienstverlening van het loket te verbeteren.
Het klanttevredenheidsmeting heeft schriftelijk plaats gevonden en er hebben 43 personen aan mee gedaan.
* De resultaten zijn erg positief. Het gemiddelde rapportcijfer is een 8,3.
* De meeste mensen vinden het loket door middel van een doorverwijzing van huisarts, thuiszorg of via de gemeentegids.
* Voor 61% was dit de eerste keer dat ze bij het loket van A tot Z kwamen.
* 98% geeft aan dat ze al hun vragen hebben kunnen stellen.
* 88% geeft aan dat men weet hoe het verzoek/de vraag wordt afgehandeld.
* Voor de hoeveelheid informatie die men op de vraag heeft gekregen, scoren we een 8,2.
* Voor de duidelijkheid van de gegeven informatie scoren we een 8,3.
* De mate van aandacht en respect van de medewerker scoort een 8,7.
* De bereikbaarheid van het loket van A tot Z scoort een 8.
* De dienstverlening van het loket in zijn algemeenheid scoort een 8,2.
Wij danken alle bezoekers die mee gedaan hebben aan deze enquete voor hun medewerking.
De medewerkers van het loket van A tot Z helpen u graag.