Gartner publiceert "First Take" rapport over MaXQ serialisatieproduct van Amcor en Kezzler
ZUeRICH-(BUSINESS WIRE)- Amcor (ASX:AMC), een wereldmarktleider op het gebied van flexibele en niet-flexibele verpakkingsmaterialen, en Kezzler AS, marktleider op het gebied van zakelijke serialisatiediensten, maken bekend dat Gartner, een bedrijf dat wereldmarktleider is op het gebied van informatietechnologieonderzoek en advies, een First Take rapport heeft gepubliceerd: Kezzler-Amcor partnership voor MaXQ maakt consolidatie van de toeleveringsketen mogelijk.
Het rapport, opgesteld door de directeur van Gartner Research, Andrew Stevens, geeft een diepgaande uitleg weer van het wereldwijde partnership van Amcor en Kezzler op het gebied van de levering van MaXQ, een digitaal interactief ingebed serialisatieplatform toegepast op productverpakking.
Amcor-Kezzler is van mening dat MaXQ's dynamische serialisatiecodes een aanzienlijke vooruitgang betekenen omdat ze 'en masse' gegenereerd en voorgedrukt worden in het door de merkeigenaar geleverde verpakkingsmateriaal. De belangrijkste activiteiten ondersteund door de codes zijn anti-vervalsingsprogramma's en campagnes voor meer betrokkenheid van de klanten.
MaXQ kan ook de alertheid van bedrijven vergroten door het bieden van een bijna real-time zichtbaarheid langs de toeleveringsketen en het bedrijven mogelijk maken om onmiddellijk de acties opgeroepen door de codes te veranderen ter aanpassing aan real-time marktveranderingen en prognoses.
Voor diegenen die zijn ingeschreven bij Gartner is het volledige rapport beschikbaar op www.gartner.com of door te klikken op deze directe link.
Voor meer informatie over MaXQ kunt u terecht op: www.amcor.com/MaXQ
Over MaXQ
MaXQ biedt bedrijven een compleet serialisatiesysteem, met meerdere voordelen en functies.
SNEL, ZEKER EN SCHAALBAAR -- Codes worden gegenereerd, afgedrukt en beheerd op een industrieel niveau; codes worden geactiveerd door merkeigenaren tijdens iedere fase in de toeleveringsketen.
MEERVOUDIG GEBRUIK -- Een enkele code kan een product traceren, vervalsingen bestrijden, consumentenbetrokkenheid vergroten door innovatieve marketingcampagnes en waardevol marktinzicht in real-time vergaren.
Voor meer informatie over MaXQ kunt u terecht op: www.amcor.com/MaXQ
Over Kezzler
Kezzler AS is een wereldmarktleider op het gebied van serialisatietechnologie en operatieplatforms ontworpen voor de industrie, opgericht in 2001. Voor meer informatie over Kezzler kunt u terecht op www.kezzler.com.
Over Amcor
Amcor (ASX:AMC) past kunst en wetenschap toe om verantwoordelijke verpakkingsoplossingen te creeren die de producten die mensen in het dagelijks leven gebruiken te verbeteren. Met wereldwijde leiderschapsposities op het gebied van verpakkingen van flexibele en hard plastics wijdt Amcor zich elk jaar aan innovatie om nieuwe en betere manieren te ontwikkelen om essentiele producten zoals voedsel, dranken, medicijnen, medische hulpmiddelen, persoonlijke en huishoudelijke goederen te beschermen. Het hoofdkantoor van Amcor bevindt zich in Melbourne, Australie en het bedrijf heeft wereldwijd 27.000 mensen in dienst en vestigingen in 43 landen. Ga voor meer informatie naar www.amcor.com.
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, welke als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: http://www.businesswire.com/news/home/20150714005623/nl/
Contacts
Amcor
Sara Blum, +41 44 316 17 91
Strategic Business
Development Manager
sara.blum@amcor.com
of
Kezzler AS
Paul Laland, +1 415-519-6610
p.laland@kezzler.com