Livy maakt het traditionele makelaarskantoor overbodig

Almere, 1 mei 2015 - De zoektocht naar een woning begint voor een consument op Internet. Informatie die voorheen alleen voor de traditionele makelaar beschikbaar was, kan de klant nu allemaal zelf online vinden. Livy speelt hier op in en biedt een online omgeving waarin de consument tegen lage kosten zelf zijn eigen woning kan verkopen, zelf een woning kan zoeken en kopen, maar ook hypotheken, verzekeringen en energie kan vergelijken en afsluiten. Dit aanbod zal snel verder uitgebreid worden met o.a. consumptief krediet, huurwoningen en additionele (woon)diensten.

Livy Agents

Het unieke van Livy is dat de consument in zijn eigen online klantdossier op een efficientie en betaalbare manier met experts kan samenwerken wanneer hij of zij dat wil. De klant wordt ondersteund door Livy Agents. Dit zijn NVM makalaars, die lokale vastgoed service verlenen met de support van de centrale Livy organisatie. De Livy Agent heeft contact met de klant, de Livy organisatie doet de rest van het werk.

Patrick Terranea, Algemeen Directeur:

"De traditionele makelaar heeft moeite zijn meerwaarde naar de consument herkenbaar te maken. Slechts 8% van de consumenten vertrouwt een makelaar en maar 9% vindt dat een makelaar waar voor zijn geld biedt (Bron: VEH). In het Livy online klantdossier kan de klant alles zelf doen en als hij of zij dan toch hulp nodig heeft kan direct een expert ingeschakeld worden. De toegevoegde waarde van Livy is direct duidelijk."

Meer informatie over Livy is te vinden op www.livy.nl en over Livy Agents op www.livyagent.nl