XS4ALL wint 4de keer op rij de Customer Centric DNA Award

XS4ALL wint 4de keer op rij de Customer Centric DNA Award

XS4ALL

Door: XS4ALL | Gepubliceerd: 24 april 2015

CCDNA logoDonderdagavond 23 april ontving XS4ALL voor de 4^de keer op rij de Customer Centric DNA Award enwerd daarmee tot meest klantvriendelijke internet provider van Nederland uitgeroepen.

Klant centraal

De award wordt uitgereikt aan bedrijven die er het afgelopen jaar het beste in zijn geslaagd hun klanten centraal te zetten in het klantcontact. Onderzoeksbureau DVJ Insights ondervroeg de afgelopen maanden meer dan 11.000 klanten van meer dan 80 bedrijven over hun klantbeleving. Voor het eerst werden in dit onderzoek ook de werknemers van de bedrijven ondervraagd.

Net een stapje verder

Uit het onderzoeksrapport kwam naar voren dat klanten lange termijn vertrouwen hebben in XS4ALL als bedrijf. Daarnaast scoorde XS4ALL beter dan concurrenten op de vraag of klanten het bedrijf bij anderen zouden aanbevelen. Tenslotte werden klanten ook gevraagd naar hun emotie en associatie bij het merk XS4ALL en ook hierin scoorde XS4ALL het best.

Zo liet een klant in het onderzoeksrapport weten dat XS4ALL net dat stapje extra zet: `'Ik had problemen met het instellen van e-mail op mijn iPad. Na telefonisch contact met een medewerker van XS4ALL, kreeg ik bovendien nog enkele tips voor verdere instellingen waar ik weer heel tevreden mee ben. Prettige hulp van de persoon aan de lijn die ook nog 2x vroeg of hij nog op een andere manier behulpzaam kon zijn".

Echte Service

Uit het onderzoek blijkt bovendien dat klanten het persoonlijke contact met de medewerkers veel belangrijker vinden dan tot nu toe werd aangenomen.

"Uiteraard zijn wij blij met deze Award als waardering voor de service die we iedere dag willen leveren. We zijn met z'n allen voor de klant aan het werk. Natuurlijk, dat geldt voor elk bedrijf. Maar wat het echt maakt, wat ons boven de rest uit tilt, is het feit dat onze medewerkers zo trots zijn om XS4ALL'ers te zijn dat de motivatie om klanten uitstekend te helpen, uit henzelf komt. De Award voelt voor hen dan ook als een persoonlijk compliment!' aldus Marco ten Oever, manager Klantcontact bij XS4ALL