FrieslandCampina weer eerste in Maatschappelijke Imago Monitor


17 april 2015

FrieslandCampina weer eerste in Maatschappelijke Imago Monitor

Voor de 5e keer op rij is FrieslandCampina nummer 1 op de lijst met bedrijven met het meest maatschappelijke imago. De Maatschappelijke Imago Monitor wordt jaarlijks opgesteld door adviesbureau Hope & Glory, in samenwerking met Motivaction, en bevat de 30 grootste bedrijven in Nederland.

Consumenten waarderen het feit dat FrieslandCampina dichtbij en authentiek is. Samen met de leden-melkveehouders van de cooeperatie beheerst en controleert FrieslandCampina de gehele productieketen van melk tot eindproduct - van gras tot glas. Dat garandeert de kwaliteit, veiligheid en
duurzaamheid van de producten.

Maatschappelijke Imago Monitor
Sinds eind 2009 ondervraagt onderzoeksbureau Motivaction jaarlijks in opdracht van Hope & Glory Nederlanders over het belang dat zij hechten aan maatschappelijk verantwoord ondernemen (MVO).

Top-5-MVO-NL

FrieslandCampina op Social Media

FrieslandCampina op Social Media

U kunt niet alleen meer te weten komen over FrieslandCampina via onze website. Ook via social media informeren wij u over de meest recente ontwikkelingen en onze activiteiten.

Volg ons op Social Media@FrieslndCampina op Twitter

Duurzame melkveehouderij

Duurzame melkveehouderij

FrieslandCampina vindt het belangrijk dat melk en andere grondstoffen die nodig zijn voor de productie van zuivelproducten op duurzame wijze worden geproduceerd.

Lees meer