Van Lanschot: Focus op de ondernemer
Van Lanschot lanceert deze week een nieuwe campagne gericht op ondernemers, met als centrale vraag: Genoeg waarvoor? Van Lanschot daagt ondernemers uit om stil te staan bij de vraag waar ze het allemaal (ook) voor doen: wat is hun ambitie? Welke zakelijke doelen willen ze bereiken, en hoe verhoudt zich dat tot hun prive-doelen? Wat is de horizon van hun zakelijke en prive-vermogen?
Mark Buitenhuis, lid van de directie van Van Lanschot Private Banking: "Als wealth manager zijn wij gericht op de opbouw en het behoud van vermogen. Daarom zijn wij bij uitstek geschikt voor de rol van sparringpartner in elke fase van het ondernemerschap. Zakelijke keuzes hebben ook impact op de prive situatie, en andersom. Wij kunnen de ondernemer toegevoegde waarde leveren door te helpen doelen echt scherp te stellen en van daaruit de juiste oplossing te vinden. We geven daarbij inzicht in het benodigde vermogen per doelstelling op de lange termijn, en hoe dit gerealiseerd kan worden."
Van Lanschot ziet vier fases in het leven van de ondernemer, en past haar dienstverlening aan de onderneming en de ondernemer daarop aan. Die fases zijn: het opstarten van het bedrijf, groei, uitbouw, consolidatie en overdracht. Elke fase kent zijn eigen dynamiek en stelt eigen eisen: zie bijlage voor een beschrijving per fase en de toegevoegde waarde die de business advisors van Van Lanschot daarbij kunnen bieden.
Kijk op www.vanlanschot.nl/ondernemers voor meer informatie, en op onze LinkedIn pagina om de commercials van de ondernemerscampagne te bekijken.