Starwood Hotels & Resorts zet de toon met een krachtige muziekbeleving
Starwood Hotels & Resorts zet de toon met een krachtige muziekbeleving
Uitgebreide relatie van SPG met AEG en nieuw samenwerkingsverband met Trevanna Entertainment biedt leden een onvergetelijke beleving van het #spglife
Optredens van John Legend, Nate Ruess, Bastille en nog veel meer tijdens concertreeks SPG Hear the Music, See the World 2015
STAMFORD, Conn. - (Business Wire)
De muziekliefhebbers onder de SPG-leden genieten volop dankzij de nieuwe muziekevenementenen unieke interactieve ontmoetingen met artiesten. Starwood Preferred Guest(R) (SPG(R)), het bekroonde vasteklantenprogramma van Starwood Hotels & Resorts Worldwide, Inc. (NYSE:HOT), is een samenwerkingsverband aangegaan met Trevanna Entertainment, een consulting agency voor live muziek, voor opnieuw een bijzonder jaar met muziekoptredens in onze hotels onder de naam Hear the Music, See the World. Daarnaast zijn nu dankzij de uitgebreide relatie van SPG met AEG, de grootste organisator van evenementen op het gebied van sport en amusement, de spectaculairste muziekfestivals en de beste luxueuze suites binnen handbereik.
"Muziek beweegt onze leden, en daarom maken we het programma van dit jaar nog gedenkwaardiger. Hierdoor zal de relatie met onze meest gewaardeerde gasten nog verder worden versterkt," aldus Mark Vondrasek, Senior Vice President van Distribution, Loyalty and Partnership Marketing bij Starwood Hotels & Resorts. "Door middel van het muziekprogramma van SPG geven we een nieuwe dimensie aan wat leden van een vasteklantenprogramma mogen verwachten. We blijven de loyaliteit onder al onze leden bevorderen door de unieke gelegenheid te bieden om kennis te maken met muzikale toptalenten en de kans om spectaculaire optredens te zien vanuit het comfort van een van de Luxury Suites van SPG op diverse van de beste locaties ter wereld."
Up Close and Personal
De concertreeks Hear the Music, See the World van SPG heeft zich ontwikkeld tot een van de populairste onderdelen van het programma van SPG. Kaarten voor de intieme akoestische serie van dit jaar zijn verkrijgbaar vanaf 7 april 2015. SPG-leden kunnen Starpoints verzilveren op spg.com/moments om een van de vijf optredens in onze hotels bij te wonen. Dit biedt fans de zeldzame gelegenheid hun favoriete artiesten te ontmoeten in een intieme omgeving.
Bevestigde optredens in de concertreeks Hear the Music, See the World 2015 zijn: Aloft/Element Miami Doral Aloft & Element 26 juni Nate Ruess Miami, Florida W Beijing W 4 juli Zhang Zhen Yue Beijing, China The St. Regis Mexico City St. Regis 8 oktober 2015 Jamie Cullum Mexico City, Mexico Westin Palace Madrid Westin 30 oktober 2015 Bastille Madrid, Spanje Sheraton LA Downtown Sheraton 5 november 2015 John Legend
Los Angeles, California
"Er is niets beter dan op te treden in een intieme omgeving in een kleine zaal met fans die net zoveel van muziek houden als ikzelf," verklaarde John Legend. "Ik mag optreden voor deze toegewijde fans in de mooiste omgevingen in de meest bijzondere hotels ter wereld. SPG doet wat voor ons het belangrijkst is: muziek naar de mensen brengen."
'Suite-toegang' tot het #spglife
Dankzij de uitgebreide relatie met AEG stelt SPG haar leden nu in de gelegenheid ook te genieten van het #spglife buiten de meer dan 1200 hotels van Starwood. Leden kunnen genieten van spectaculaire optredens vanuit de comfortabele Luxury Suites van SPG in aan AEG gelieerde evenementenhallen zoals het STAPLES Center in Los Angeles, de Mercedes-Benz Arena in Shanghai en The O2 in Londen, die allemaal onderdeel zijn van het zalenportfolio van AEG. Leden kunnen hun ervaring delen op de 'selfie spot' van SPG en genieten van de SPG bar en de andere extra's van de suite. Verzilveren kan vanaf 7 april 2015 op spg.com/moments.
Festival uitverkocht? Niet voor SPG-leden!
SPG-leden krijgen voortaan een voorkeursbehandeling bij festivals als het Coachella Valley Music & Arts Festival, New Orleans Jazz & Heritage Festival en Barclaycard Presents British Summertime Hyde Park, die gewoonlijk binnen enkele dagen, zo niet binnen enkele uren, zijn uitverkocht. Via SPG kunnen leden uitverkochte VIP-kaarten of algemene toegangsbewijzen, rondleidingen achter de schermen, het beste zicht op het podium, toegang tot de ontvangstruimtes en AMEX-lounges, volledig verzorgde diners en nog veel meer krijgen.
Geniet van de muziek - wij trakteren
SPG-leden kunnen zich inschrijven voor het winnen van ongekende muziekprijzen in unieke prijstrekkingen, waaronder een volledig betaalde reis voor twee personen naar een van de vijf Hear the Music, See the World-concerten in hotels verspreid over de hele wereld, een unieke belevenis in een SPG Luxury Suite of 50.000 Starpoints voor hun volgende onvergetelijke SPG Moments-belevenis. Vanaf vandaag tot en met 22 mei 2015 doet elk SPG-lid dat zich inschrijft voor de prijstrekking en een kwalificerend verblijf van twee nachten in een Starwood-hotel boekt via de SPG-app automatisch mee aan de trekking.
Leden kunnen extra kansen verdienen door een foto van hun favoriete SPG Moments-belevenis of hotelverblijf te delen op Twitter of Instagram met de hashtag #spglife. Leden kunnen zich inschrijven voor de prijstrekking op spg.com/hearthemusic.
Meer informatie over het muziekprogramma van SPG voor 2015: spg.com/hearthemusic.
Over Starwood Hotels & Resorts Worldwide, Inc.
Starwood Hotels & Resorts Worldwide, Inc. is een van de meest vooraanstaande bedrijven in de hotel- en vrijetijdssector met meer dan 1200 hotels en resorts in circa 100 landen en meer dan 180.000 werknemers die werkzaam zijn in de hotels en resorts die het bedrijf in eigendom of beheer heeft. Starwood is een volledig geintegreerde eigenaar, operator en franchisor van hotels, resorts en residences onder de volgende internationaal vermaarde merknamen: St. Regis(R), The Luxury Collection(R), W(R), Westin(R), Le Meridien(R), Sheraton(R), Four Points(R) by Sheraton, Aloft(R) en Element(R). Het bedrijf hanteert een van de meest vooraanstaande vasteklantenprogramma's, Starwood Preferred Guest (SPG(R)), waarbinnen leden punten kunnen sparen en verzilveren voor hotelkamers, upgrades en vliegreizen, zonder uitsluitingsperioden. Starwood heeft onlangs plannen bekendgemaakt voor het omvormen van het bedrijfsonderdeel Starwood Vacation Ownership, Inc., een vooraanstaande leverancier van vakantiebelevingen van wereldklasse door middel van resorts in villastijl en toegang met speciale privileges tot alle Starwood-merken, tot een zelfstandige vennootschap voor het einde van 2015. Meer informatie:www.starwoodhotels.com.
Over Starwood Preferred Guest
Starwood Preferred Guest (SPG(R)) is een innovatief, bekroond vasteklantenprogramma dat de 9 verschillende hotelmerken van Starwood verenigt, en meer luxe hotels in meer bestemmingen over de hele wereld omvat. Tijdens de introductie in 1999 bracht SPG een revolutie teweeg op het gebied van vasteklantenprogramma's binnen de horeca dankzij het baanbrekende beleid zonder uitsluitingsdata, en heeft in de loop der jaren de traditie van innovatie voortgezet met initiatieven als Cash + Points, SPG Moments^SM, en meer recentelijk Your24(TM) and SPG Lifetime(TM). Naast gratis overnachtingen bij meer dan 1200 hotels en resorts, en vliegreizen bij meer dan 350 grote luchtvaartmaatschappijen zonder uitsluitingsdata, kunnen de Starpoints(R) die leden sparen in SPG worden gebruikt voor toegang tot unieke belevenissen op het gebied van muziek, sport en kunst via SPG Moments. SPG biedt professionals die veel vergaderen en reizen de gelegenheid royale beloningen te verdienen, zoals Starpoints en elitestatus via SPG Pro. SPG blijft zich inzetten voor digitale innovatie om te voorzien in de behoeften van de hedendaagse wereldreiziger die overal online is - van de SPG-app voor iPhone die gebruikmaakt van 'state-aware' technologie om het verblijf in het hotel een extra persoonlijk tintje te geven, tot de laagste prijsgarantie op SPG.com en de integratie van SPG met diverse sociale mediaplatforms. Voorzieningen als deze hebben ertoe bijgedragen dat SPG een gepassioneerd ledenbestand heeft weten op te bouwen onder de meest frequente reizigers van de wereld. Meer informatie: spg.com, spg.com/pro en spg.com/moments. Kom in contact met ons op facebook.com/spg,twitter.com/spg, foursquare.com/spg, pinterest.com/spglife en youtube.com/spg.
Over Trevanna Entertainment
Trevanna Entertainment, Inc. is een consulting agency voor live amusement dat unieke muziekevenementen verzorgt voor internationale lifestyle merken. Meer informatie: www.TrevannaEntertainment.com.
Over AEG
AEG is een van de toonaangevende organisatoren van evenementen op het gebied van sport en amusement ter wereld. AEG is een volle dochteronderneming van Anschutz Company, en is eigenaar van of gelieerd met diverse bedrijven, waaronder meer dan 100 van de voornaamste evenementenhallen ter wereld, zoals STAPLES Center (Los Angeles, CA), StubHub Center (Carson, CA), Best Buy Theater (Times Square, New York), Mercedes-Benz Arena (Shanghai, China), Allphones Arena (Sydney, Australie) en The O2 arena and entertainment district (Londen, Engeland). L.A. LIVE, ontwikkeld door AEG, is een sport- en amusementsdistrict van ruim 37 hectare / $ 3 miljard in het centrum van Los Angeles, met onder andere het Nokia Theatre L.A. LIVE, Club Nokia en een prominent congrescentrum van 54 verdiepingen met 1001 kamers. AEG Sports beheert managementaandelen van de Los Angeles Lakers in particulier bezit. Andere bedrijfsmiddelen van AEG Sports zijn franchises als LA Kings, LA Galaxy en Houston Dynamo, en de etappekoers Amgen Tour of California. Naast AEG Facilities omvat het bedrijf internationale divisies als AEG Live, 's werelds op een na grootste concertpromotor en touringbedrijf dat bestaat uit touring-, festival-, expositie-, uitzend-, merchandise- en speciale evenementendivisies, en AEG Global Partnerships, verantwoordelijk voor wereldwijde verkoop en beheer van sponsoring, naamgevingsrechten en andere strategische samenwerkingsverbanden. In 2010 lanceerde AEG het milieuprogramma AEG 1EARTH, met het eerste duurzaamheidsrapport binnen de sector. En in 2011 introduceerde AEG het platform AXS, een omvangrijk entertainmentplatform dat fungeert als het primaire consumentenmerk van het bedrijf, met AXS Ticketing, dat fans in staat stelt kaarten rechtstreeks bij hun favoriete locatie te bestellen via een gebruiksvriendelijke kaartverkoopinterface, Examiner.com en het AXS TV-netwerk.
# # #
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, welke als enige rechtsgeldig is.
STARWOOD HOTELS & RESORTS
Contactpersoon voor de media:
Maire Griffin, 347.931.4186
maire.griffin@starwoodhotels.com
Zie het origineel.