Uitbreiding programmatic buying


09.04.2015

De afgelopen jaren heeft Sanoma het programmatic aanbod uitgebreid om hiermee aan de groeiende vraag vanuit de markt te voldoen. Na verschillende rich media formaten beschikbaar te hebben gesteld voor programmatic buying zoals de billboard, wordt hier de premium skin nu aan toegevoegd. Met de
lancering van dit nieuwe formaat, vergelijkbaar met de populaire radical, is het productportfolio via manual en programmatic gelijkgetrokken. De skin wordt aangeboden op onder meer NU.nl, Autotrader.nl en WTF.nl.

MEC is het eerste mediabureau dat de programmatic skin gaat inzetten voor de ANWB. Eric Kramer, CEO van MEC Nederland: "MEC is digitaal vooruitstrevend en het past ons perfect om deze innovatie in te zetten voor onze klanten. Het is goed om te zien dat er steeds meer premium formaten
beschikbaar komen voor een programmatic distributie".

Sophie Croonen, manager Product & Development Sanoma: "De skin is een impactvol formaat en een zeer waardevolle toevoeging op het programmatic aanbod van Sanoma. Dit formaat is net als de meeste andere programmatic producten beschikbaar voor zowel onze directe klanten als third parties."

Over programmatic trading bij Sanoma

ADAPT is het programmatic trading platform voor het inkopen van advertenties op het kwaliteitsnetwerk van Sanoma, bekend van onder meer NU.nl, Startpagina.nl, Viva.nl, Kieskeurig.nl, Autoweek.nl en SBS. Het programmatic trading platform van Sanoma is in Nederland en zelfs op Europees niveau
uitzonderlijk. Door de verschillende productvormen is er voor elke adverteerder een geschikte manier van programmatic trading. Ook zonder de benodigde techniek is het mogelijk via ADAPT in te kopen.

Print Download PDF Contact Stuur door