CRMWaypoint breidt consultancyteam uit met Judith Paus en Paul Perry


donderdag 9 april 2015

CRMWaypoint, het grootste kenniscentrum van Salesforce in de Benelux, heeft het consultancyteam versterkt met twee nieuwe adviseurs, Judith Paus (voormalig Blackbaud) en Paul Perry (voormalig Avanade). Beiden hebben jarenlange ervaring op het gebied inrichten en uitrollen van CRM-systemen bij
klanten en uitgebreide kennis over de werkprocessen in hun branches. Het zijn belangrijke aanwinsten voor CRMWaypoint, dat momenteel het grootste bestand aan Salesforce-consultants in Nederland heeft.

Judith Paus (39) heeft vijftien jaar ervaring als projectmanager en consultant bij CRM-leverancier Blackbaud. Met haar uitgebreide kennis van de werkprocessen bij goede doelen-organisaties past ze uitstekend bij CRMWaypoint, dat momenteel de meeste Salesforce-uitrollen in deze sector uitvoert.
Klanten zijn onder andere Amnesty International, Black Jaguar Foundation en het Brabants kenniscentrum kunst en cultuur. "Wat mij vooral aanspreekt is de innovatie binnen het Salesforce-platform en de flexibiliteit van de oplossing. Daar is steeds meer behoefte aan binnen de fondsenwervende
markt. Bij CRMWaypoint krijg ik alle gelegenheid om de werkprocessen bij die klanten met behulp van cloudtechnologie te verbeteren," aldus Judith Paus.

Paul Perry (31) werkte zeven jaar als solutions consultant en developer bij Microsoft-specialist Avanade. Hij was daar onder andere specialist op het gebied van CRM-implementaties. Bij CRMWaypoint wil Perry zich nu verder verdiepen in alle mogelijkheden van het Salesforce-platform.
"CRM-systemen veranderen snel en er zijn steeds meer mogelijkheden op het gebied van data mining en integratie met sociale media," zegt Paul Perry. "CRM wordt de sleutel waarmee je een groot marketing-profiel op kan tuigen. Salesforce is hiervoor de ideale partner."

"Salesforce heeft echt momentum en er is daardoor een groeiende behoefte in de beschikbaarheid van nieuwe Salesforce-consultants. Judith Paus en Paul Perry hebben allebei veel ervaring en een goede staat van dienst. Naast technische kennis hebben ze vooral een bijzonder goed begrip van de
processen die bij CRM-implementaties komen kijken. Ze zijn hierdoor echt `the new breed of consultant' die je als Salesforce-kenniscentrum nodig hebt en daarom grote aanwinsten voor ons bedrijf," zegt Ton van der Meer, CEO en oprichter van CRMWaypoint.

Quotes

"Wat mij vooral aanspreekt is de innovatie binnen het Salesforce-platform en de flexibiliteit van de oplossing. Daar is steeds meer behoefte aan binnen de fondsenwervende markt. Bij CRMWaypoint krijg ik alle gelegenheid om de werkprocessen bij die klanten met behulp van cloudtechnologie te
verbeteren," aldus Judith Paus.

"CRM-systemen veranderen snel en er zijn steeds meer mogelijkheden op het gebied van data mining en integratie met sociale media," zegt Paul Perry. "CRM wordt de sleutel waarmee je een groot marketing-profiel op kan tuigen. Salesforce is hiervoor de ideale partner."

"Salesforce heeft echt momentum en er is daardoor een groeiende behoefte in de beschikbaarheid van nieuwe Salesforce-consultants. Judith Paus en Paul Perry hebben allebei veel ervaring en een goede staat van dienst. Naast technische kennis hebben ze vooral een bijzonder goed begrip van de
processen die bij CRM-implementaties komen kijken. Ze zijn hierdoor echt `the new breed of consultant' die je als Salesforce-kenniscentrum nodig hebt en daarom grote aanwinsten voor ons bedrijf," zegt Ton van der Meer, CEO en oprichter van CRMWaypoint.

Over CRMWaypoint

CRMWaypoint is het Salesforce kenniscentrum in de Benelux. Ruim 500 Salesforce projecten bij 180 bedrijven en instellingen in alle branches, in binnen- en buitenland, werden de afgelopen zes jaar al succesvol uitgevoerd. De experts van CRMWaypoint helpen organisaties bij het transformeren naar
het cloud tijdperk. CRMWaypoint levert business advies, helpt bij de integratie in het bestaande IT-landschap, ontwikkelt apps en maatwerk software, implementeert Salesforce technologie en geeft hierin trainingen. Met deze Waypoint-propositie worden de beloften van Software-as-a-Service
(SaaS), zoals lage investeringskosten, snelle time-to-market, goede ROI en een hoge flexibiliteit, waargemaakt. CRMWaypoint is een `cloud born' Salesforce Gold Alliance Partner en won in 2012 het ICT Project van het jaar.

Zie