Walter van Maren Content Director AutoWeek
02.04.2015
Vandaag is bekend geworden dat Walter van Maren (42) bij Sanoma is gestart als Content Director AutoWeek en zal het nummer 1 automotive media cluster van Nederland gaan leiden.
"Ik ben zeer verheugd met de komst van Walter. Walter is een professional met ervaring in print, digitale content en media. Hij heeft brede kennis van en ruime ervaring met het succesvol ontwikkelen van vernieuwende content-concepten en content-exploitatie. Walter heeft interessante
werkervaring opgedaan bij diverse toonaangevende mediaorganisaties waaronder ID&T (SLAM!), Vodafone, KPN en AVRO. Met deze ervaring zal hij AutoWeek naar het volgende niveau tillen.", aldus Jan Wouter Kleinjan - Brand Director Automotive.
Walter van Maren over zijn nieuwe functie: "Het is uitdagend om de stap te maken naar het Automotive cluster van Sanoma. Ik kijk er enorm naar uit om samen met het redactieteam de leidende positie van AutoWeek als autoriteit op het gebied van `autonieuws en inspiratie' verder uit te bouwen en
vooral ook het crossmediale domein verder te ontwikkelen".
Over AutoWeek
AutoWeek is de nummer 1 Automotive media van Nederland. AutoWeek bereikt ongeveer 4 miljoen mensen per maand die iets met Auto's hebben. AutoWeek is de autoriteit voor nieuws en inspiratie maar ook voor een adviserende rol voor de aanschaf van een nieuwe of gebruikte auto. We bereiken de
consument volledig crossmediaal via Print, Online, TV, Events en apps.
Print Download PDF Contact
Stuur door