Burgerraadsman brengt jaarverslag uit


Gepubliceerd op: 26 maart 2015
De Burgerraadsman van de gemeente Amstelveen brengt ieder jaar een jaarverslag uit. In het verslag kunt u lezen dat de Burgerraadsman in 2014 170 meldingen in behandeling heeft genomen; in 2013 waren dat er 217. 68% van de klachten was binnen twee weken was afgehandeld.
Het kan voorkomen dat u niet tevreden bent over de dienstverlening door medewerkers van de gemeente Amstelveen. De gemeente heeft hiervoor een klachtprocedure opgesteld. Als u een klacht heeft over de gemeentelijke dienstverlening, dan kunt u daarover contact opnemen met de burgerraadsman via
burgerraadsman@amstelveen.nl

Het jaarverslag van 2014 treft u hieronder aan.

* Jaarverslag burgerraadsman gemeente Amstelveen 2014 (PDF, 739 kB 26 maart 2015

Tweet

Delen op:

* facebook
* linkedin
* nujij

Wilt u meer weten?

* Laan Nieuwer-Amstel 1, 1182 JR Amstelveen
* Bel ons op: (020) 540 49 11
* Contactformulier
* gemeente@amstelveen.nl
* Openingstijden per balie
* Routebeschrijving
* Volg Gemeente Amstelveen op Twitter
* Volg Gemeente Amstelveen op Facebook
* Inschrijven voor de nieuwsbrief: nieuwsbrief@amstelveen.nl