Salesforce sponsort wereldtournee U2
maandag 23 maart 2015
Salesforce [NYSE: CRM], het Customer Success Platform en 's werelds meest gebruikte CRM-oplossing, wordt hoofdsponsor van de U2 iNNOCENCE + eXPERIENCE Tour 2015. De sponsoring is onderdeel van een wereldwijde overeenkomst tussen Salesforce en Live Nation, internationale promotor en organisator
van evenementen.
Tijdens de iNNOCENCE + eXPERIENCE Tour 2015 treedt U2 voor het eerst op met nummers van het dertiende studioalbum: `Songs of Innocence' (Interscope Records). Dit album werd door de redactie van gerenommeerd muziekmagazine Rolling Stone gekozen tot beste album van 2014. De lezers van dit blad
plaatsten het album op plek twee in het jaarlijstje. Nederlandse fans kunnen begin september hun hart ophalen, want dan doet de tournee de Ziggo Dome in Amsterdam aan.
Innovatie en goede doelen
`Salesforce is erg blij dat het samen met Live Nation de wereldtournee van U2 tot een nog groter succes kan maken,' stelt Lynn Vojvodich, EVP en CMO bij Salesforce. `Onze gezamenlijke doelen op het gebied van innovatie en goede doelen maakt dit een unieke samenwerking.'
Over Salesforce
Salesforce (NYSE: CRM), het Customer Success Platform, levert cloud computing-oplossingen en biedt - in abonnementsvorm - een geintegreerd online platform voor relatiebeheer, verkoop, service en marketing. Meer dan 100.000 bedrijven wereldwijd, varierend van het MKB tot multinationals,
transformeren hun organisatie naar een werkelijk vraaggestuurde organisatie met Salesforce. Het bedrijf helpt organisaties hun klantgerichte processen zo te stroomlijnen, dat zij zeer snel kunnen inspelen op bestaande en nieuwe klantbehoeften en -wensen.
Daarnaast biedt het bedrijf met het Salesforce1-platform naast eigen toepassingen ook business applicaties van partners, via de snelgroeiende AppExchange. Deze apps zijn eenvoudig te integreren met de omgeving van eindgebruikers en zijn op nagenoeg alle mobiele platformen beschikbaar.
In de Benelux werken bedrijven van uiteenlopende grootte met Salesforce, zoals KLM, PostNL, Philips, Nationale Nederlanden, Coca Cola, TVH, Telenet, Van Gansewinkel, eMerus, Mylaps, MKB Servicedesk en The Cloakroom.
Ga voor meer informatie naar www.salesforce.com/nl of volg op Twitter @Salesforce_NL.