Infor MRM helpt TMF Group succesvolle marketingcampagnes op te zetten
woensdag 18 maart 2015
Infor, een cloud-bedrijf, kondigt aan dat TMF Group B.V, een onafhankelijk financieel zakelijk dienstverlener, Infor Marketing Resource Management (MRM) succesvol heeft geimplementeerd. TMF Group koos Infor MRM om meer consistentie, nauwkeurigheid en zichtbaarheid te creeren voor de
wereldwijde marketingcampagnes van het bedrijf. Met de middelen die hierdoor vrijkomen, kan TMF zich volledig focussen op toekomstige programma's. Daarnaast wil TMF Group de toepassing inzetten om de feedback makkelijk terug te kunnen koppelen aan de directie.
Overzicht
* Om een grotere zichtbaarheid en consistentie te behalen in de wereldwijde marketingactiviteiten, koos TMF Group voor Infor MRM. Na het evalueren van drie opties kwam Infor MRM als winnaar uit de bus, omdat het robuuste en makkelijk te gebruiken platform uniformiteit biedt voor een groot
aantal centrale en regionale marketingcampagnes.
* Infor MRM ondersteunt een centraal en vier regionale teams, die jaarlijks samen ongeveer 400 web- en e-mailcampagnes creeren voor 82 landen.
* TMF Group ervaart nu al het voordeel van het vrijmaken van kostbare tijd om zich zo te kunnen concentreren op de marketingstrategie, in plaats van het handmatig bijhouden en verwerken van campagnegegevens.
* Andere belangrijke voordelen zijn het mogelijk maken van grotere consistentie en schaalvoordelen, een strakker budgetbeheer en een gemeenschappelijke rapportage-omgeving.
* De dashboards binnen Infor MRM stellen het marketingteam in staat snel details van een campagne in te kunnen zien en deze te presenteren aan het bedrijf.
Quotes
TMF Group quote
"Als relatief klein team dat 82 landen ondersteunt, is het van cruciaal belang dat we samenwerken om de impact van de campagnes te maximaliseren en te garanderen dat de gegevens ook in toekomstige campagnes worden doorgevoerd," zegt Ian Bennison, Marketing Operations Director, TMF Group.
"Voorheen was dit niet mogelijk, omdat onze regionale teams verschillend opereerde. Infor MRM stelt ons in staat een groot aantal consistente campagnes uit te voeren die aansluiten op de overkoepelende strategie. Daarnaast kunnen we de gegevens over de impact van deze campagnes direct inzien.
Dit geeft ons de zichtbaarheid die we nodig hebben om het succes te plannen, meten en vergroten."
Infor quote
"Marketing professionals staan onder grote druk om campagnes op te zetten die afgestemd zijn op de voorkeuren van klanten en een snel een aantoonbare ROI genereren," zegt Grant Halloran, Global Vice President en General Manager, Infor Marketing & CRM Group. "Om wereldwijde campagnes op schaal
te realiseren via verschillende kanalen zijn efficientie en zichtbaarheid essentieel, en is het investeren in het juiste technologieplatform cruciaal. TMF Group is een geweldig voorbeeld van een slagvaardige organisatie die ernaar streeft om ieder jaar de impact van honderden wereldwijde
campagnes te maximaliseren met slim gebruik van software in plaats van extra mankracht."
Over Infor
Infor verandert de manier waarop informatie wordt gepubliceerd en gebruikt binnen een bedrijf en helpt meer dan 73.000 klanten in 200 landen hun operations en aanpassingsvermogen te verbeteren en hun groei te stimuleren. Infor biedt branchespecifieke applicaties en suites die ontworpen zijn om
snelheid te realiseren in de business. De innovatieve ontwerpen van Infor, die eenvoudig, transparant en elegant zijn, bieden een rijke gebruikerservaring. Flexibele implementatieopties geven klanten de keuze om hun activiteiten in de cloud, on-premise of allebei in te zetten.
Infor klanten zijn onder andere:
* 19 van de top 20 lucht- en ruimtevaartbedrijven
* 10 van de top 10 hightechbedrijven
* 10 van de top 10 farmaceutische bedrijven
* 22 van de 25 grootste Amerikaanse gezondheidsorganisaties
* 16 van de 20 grootste Amerikaanse steden
* 20 van de top 20 toeleveranciers van de automobielindustrie
* 17 van de top 20 industriele distributeurs
* 16 van de top 20 wereldwijde retailers
* 4 van de top 5 brouwerijen
* 21 van de top 30 wereldwijde banken
* 6 van de top 10 wereldwijde luxemerken