NVLF biedt leden gratis klantervaringsonderzoek (KEO)


16 maart 2015
Vereniging

NVLF biedt leden gratis klantervaringsonderzoek (KEO)

In 2015 biedt de NVLF haar leden een gratis Klantervaringsonderzoek (KEO) via CTO-Logo. CTO-Logo is zeer verheugd met deze samenwerking!

De beroepsvereniging heeft een vragenlijst ontwikkeld waarmee u uw clienten kunt vragen naar hun ervaringen. Deze waardevolle informatie geeft inzage in de kwaliteit van uw dienstverlening en stelt u in staat om de door u geboden zorg naar een hoger plan te tillen.

CTO-Logo verzorgt het uitnodigen en herinneren van uw clienten, verzamelt de antwoorden en presenteert het eindresultaat in een overzichtelijk rapport.

Doorleveren resultaten aan NVLF

Voorwaarde voor het gebruik van het gratis KEO is dat u uw onderzoeksresultaten deelt met de NVLF. CTO-Logo levert uw onderzoeksresultaten door, maar anonimiseert deze zodat ze niet herleidbaar zijn naar clienten of zorgaanbieders.

Wat doet de NVLF met uw onderzoeksresultaten?

De NVLF gebruikt de geanonimiseerde onderzoeksresultaten ten behoeve van de kwaliteitsontwikkeling van de beroepsgroep als geheel. De resultaten worden ingezet voor:

* het monitoren van trends en ontwikkelingen in clientervaringen om met die informatie leden te kunnen ondersteunen bij hun professionalisering;
* wetenschappelijk onderzoek en methodiekontwikkeling die ten goede komt van de kwaliteit;
* positionering en profilering van de logopedie bijvoorbeeld bij de overheid, de zorgverzekeraars, gemeenten, beroepsverenigingen en/of patientenverenigingen;
* vergelijkend onderzoek met onderzoeksresultaten uit de NIVEL Zorgregistraties om de beroepsgroep sterker te positioneren op kwaliteitsaspecten.

Meedoen?

Wilt u gebruik maken van het gratis KEO van de NVLF? Geef uw keuze door via het registratieformulier van NVLF. Doorloop alle vragen en ontdek of het gratis KEO voor u een optie is.

http://tinyurl.com/nrwlqab