Kijkje in de keuken van een SUBWAY(R) restaurant

2 maart 2015

Kijkje in de keuken van een SUBWAY(R) restaurant

Seminar in Heerlen voor potentiele franchisenemers

Op woensdag 11 maart is er bij SUBWAY(R) woonboulevard Heerlen (In de Cramer 160) een seminar voor potentiele franchisenemers. Wie wel brood ziet in een eigen zaak onder de vlag van deze bekende keten, krijgt vanaf 19.30 uur de kans een ervaren franchisenemer het hemd van het lijf vragen. Met als hamvraag: Wat komt er kijken bij het starten van een eigen SUBWAY(R) restaurant?

Dit gratis toegankelijke seminar duurt ongeveer twee uur. Het Development Team van Zuid-Nederland (Noord-Brabant, Limburg en Gelderland onder de Waal) geeft een korte presentatie waarin alle ins en outs over het starten van een eigen SUBWAY(R) restaurant de revue passeren. Onderwerpen die onder meer aan bod komen, zijn: het stappenplan om te komen tot een eigen SUBWAY(R) restaurant, de financien, hoe vind je een geschikte locatie, wat mag je van de SUBWAY(R) organisatie verwachten en wat verwacht de organisatie van jou? Geinteresseerden kunnen zich aanmelden via subway-franchise.nl.

Gelijkgestemden

Zo'n seminar blijft natuurlijk niet beperkt tot contact met het Development Team. "Je hebt ook uitgebreid de gelegenheid om van gedachten te wisselen met gelijkgestemden", vertelt Jeffrey Peters van het Development Team Zuid-Nederland. "Wat spreekt die andere mensen zo aan in het SUBWAY(R) concept en waarom overwegen zij voor deze franchiseformule te kiezen? Dat ene gesprek kan net het duwtje in de rug zijn dat je nodig hebt om te kiezen voor de SUBWAY(R) formule."

Informele bijeenkomsten zonder verplichtingen

Het SUBWAY(R) franchiseconcept onderscheidt zich sterk door de uitstekende ondersteuning vanuit de formule. Vanuit die gedachte organiseren SUBWAY(R) Development Agents regelmatig kleinschalige bijeenkomsten voor potentiele franchisenemers. Peters: "Het seminar staat helemaal in het teken van kennismaken met het SUBWAY(R) franchiseconcept en daarmee een must attend voor iedereen die zich orienteert op de mogelijkheden van een eigen SUBWAY(R) restaurant."

Flexibel franchiseconcept

Over die mogelijkheden gesproken; het SUBWAY(R) franchiseconcept blinkt ook uit in flexibiliteit. Vooral in de zin dat ondernemers meer opties hebben dan het openen van een traditionele store in een winkelstraat. Denk aan een shop-in-shoplocatie in bijvoorbeeld een tankstation (zoals in Veldhoven) of een bouwmarkt. "Zelfs het openen van een drive-thru-locatie behoort tot de mogelijkheden", vult Peters aan. "En er zijn mogelijkheden om van het SUBWAY(R) restaurant een echt SUBWAY(R) cafe te maken, waar mensen elkaar echt ontmoeten, of rustig kunnen werken."

* Nederland is ingedeeld in vijf regio's, met in iedere regio een Development Agent (DA) of een Development Team. Elke franchisenemer wordt begeleid door de DA van zijn/haar regio. De Development Agent is een ervaren SUBWAY(R) ondernemer die startende franchisenemers helpt bij het opzetten van hun restaurant. De DA kan je bijvoorbeeld helpen bij het vinden van een geschikte locatie en het inrichten van je restaurant. Na de opening komt de Development Agent elke maand kijken hoe het gaat.

Over de SUBWAY(R) formule

SUBWAY(R) restaurants is wereldwijd marktleider in de quickservicebranche. Het eerste SUBWAY(R) restaurant startte in 1965 in Bridgeport, Connecticut (Verenigde Staten). De formule biedt een ruime keuze aan sandwiches die stuk voor stuk ter plekke worden bereid, geheel naar wens van de klant. Meer informatie is te vinden op www.subway-franchise.nl. Neem contact op met de Development Agent om meer te weten te komen over het starten van een SUBWAY(R) franchise.