Slimmere klantinteracties en effectievere dienstverlening met de nie..


donderdag 26 februari 2015

Plantronics DA80 is voorzien van geavanceerde audio-optimalisatie en Plantronics Spokes software-oplossing

Plantronics (NYSE: PLT) kondigt vandaag de beschikbaarheid aan van de Plantronics DA80. Deze high-performance USB audioprocessor voor softphones met hoge kwaliteit audio is uitermate geschikt voor klantenservicecenters. Gesprekken kunnen met een druk op de knop beantwoord en beeindigd worden
en de audioprocessor is voorzien van een mute-button en volumeregelaar. De DA80 brengt in combinatie met de Plantronics Manager Pro en Plantronics Hub contextuele intelligentie naar het contactcenter om zo slimmere interacties met klanten te onderhouden en de werkzaamheden effectiever uit te
voeren.

De DA80 is het eerste exemplaar in de nieuwe Plantronics DA-serie van audioprocessoren. Dankzij superieure audio-optimalisatie verbetert de DA80 de gesprekservaring voor zowel de medewerker van de klantenservice als de klant. Beiden ontvangen rijkere en heldere communicatie. Samen met
Plantronics Manager Pro en Plantronics Hub software biedt de DA80 contextuele intelligentie. Daarnaast wordt informatie van klantenservicemedewerkers gebruikt om applicaties te informeren en actie te ondernemen. Hierdoor worden workflows vereenvoudigd en krijgen managers inzichten voor het
verbeteren van de bedrijfsvoering. Daarnaast is de DA80 te verenigen met alle Plantronics headsets die uitgerust zijn met Quick Disconnect, waaronder de onlangs gelanceerde EncorePro serie. Door de bestaande versterkers te vervangen kan er een beheerde migratie plaatsvinden. Dit helpt
bedrijven hun headset investeringen te beschermen tijdens architectonische migraties.

"De DA80 is veel meer dan een stap voorwaarts in de prestaties en bruikbaarheid van apparaten met een USB-verbinding. Zo helpt het onze klanten bij het leveren van een slimmere klantenservice en bij het beinvloeden van bedrijfsresultaten," zegt Philip Vanhoutte, Senior Vice President en
Managing Director Europa & Afrika bij Plantronics. "Door de Plantronics DA80 in hun softphone-strategie in te bouwen, beschikken onze klanten over een platform dat ongekende inzichten biedt in klantinteracties, wat leidt tot echte bedrijfsresultaten."

Vandaag de dag is de rol van de klantenservice belangrijker dan ooit met elk gesprek dat er toe doet. Zo wijst onderzoek uit dat 89 procent van de klanten al na een slechte ervaring met de klantenservice direct overstapt naar de concurrent^1. De DA80 helpt bij het oplossen van klantproblemen
dankzij technologie die lawaai en echo's elimineert om zo te voldoen aan de stijgende verwachtingen van de klant. Daarnaast zorgt de eenvoudige interface voor een beter gebruikersgemak. De digitale technologie van SoundGuard monitort en controleert de dagelijkse individuele blootstelling aan
geluid en helpt bij het naleven van de regelgeving rondom lawaai op de werkvloer. Tevens elimineert het plotselinge harde geluiden die ongemak kunnen veroorzaken.

De softwareoplossingen van Plantronics Spokes bieden contactcentermanagers inzicht in de communicatie van klanten en klantenservicemedewerkers via meerdere intelligente functies, zoals het veelvuldig gebruik van de mute-button en headsetontkoppelingen. Verscheidene grote leveranciers van ACD-
en CRM-systemen zullen deze functies integreren in hun systemen om de prestaties van callcenters te helpen beheren. De Plantronics Hub-software kan automatisch schermen van klantenservicemedewerkers vergrendelen wanneer de headset is losgekoppeld. Dit elimineert een stap in het proces en helpt
met de naleving van de beveiliging. Eenvoudige verbeteringen zoals deze, zorgen tezamen voor grote winsten in de operationele effectiviteit, en verbetert de tevredenheid van de klant en medewerker.

Indien de audioprocessor geintegreerd is met de Plantronics Manager Pro-software kan de contactcentermanager de DA80's via een uniek serienummer configureren, updaten en volgen. Daarnaast biedt Plantronics gratis open API's om events van de DA80 te integreren met softwareapplicaties van
derden.

De nieuwe DA80 high-performance USB digitale audio-processor is vanaf maart beschikbaar. Bezoek www.plantronics.com/contactcenter voor meer informatie en de prijzen.

Quotes

"De DA80 is veel meer dan een stap voorwaarts in de prestaties en bruikbaarheid van apparaten met een USB-verbinding. Zo helpt het onze klanten bij het leveren van een slimmere klantenservice en bij het beinvloeden van bedrijfsresultaten," zegt Philip Vanhoutte, Senior Vice President en
Managing Director Europa & Afrika bij Plantronics. "Door de Plantronics DA80 in hun softphone-strategie in te bouwen, beschikken onze klanten over een platform dat ongekende inzichten biedt in klantinteracties, wat leidt tot echte bedrijfsresultaten."

Over Plantronics

Plantronics is marktleider in audiocommunicatie voor zakelijk gebruik en consumenten. Ze pionieren al vijftig jaar met nieuwe trends in audiotechnologie en creeren innovatieve producten waardoor mensen eenvoudiger kunnen communiceren, van unified Communications-oplossingen tot
bluetooth-headsets. Plantronics biedt ongeevenaarde audio-ervaring en kwaliteit. Plantronics wordt gebruikt door elk bedrijf in de Fortune 100 en is de eerste keuze van luchtverkeersleiders, alarmnummers en de New York Stock Exchange. Kijk voor meer informatie op: www.plantronics.com.

Foto

Download Foto
Download Foto