Wijziging afvalinzameling per 2 februari


RSS voor Direct regelen

Direct regelen

brondocumenttitel
Paspoort, identiteitskaart of visum
Bezwaar, beroep en zienswijze
Gemeentelijk meldpunt
Evenement organiseren
Gevonden en vermiste voorwerpen
Bezwaar WOZ-waarde
Taxatieverslag

Naar digitaal loket

Zoekresultaten

Wordt geladen...

* actueel
* nieuws

Wijziging afvalinzameling per 2 februari

vrijdag 30 januari 2015


Per 2 februari wijzigt de afvalinzameling. Hierover ontvangt elk huishouden deze week een brief. Heeft u geen brief ontvangen? Neem dan contact op met het gemeentelijk meldpunt (0548) 854 856 (van maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 10.00-12.00 uur) of geef deze melding digitaal door.
Dit kan via het digitale formulier of de Makkelijk Melden app. De nieuwe ophaaldagen staan ook vermeld in de Afvalwijzer app en op www.mijnafvalwijzer.nl.