Bekendmaking Coachlink als winnaar LOF Prijs voor Vakinformatie 2015
Vanmiddag is tijdens het MVW LOF Nieuwjaarsevent in de Hermitage in Amsterdam Coachlink door de onafhankelijke LOF-jury uitgeroepen tot winnaar van de LOF PRIJS VOOR VAKINFORMATIE 2015. Aan de LOF Prijs voor Vakinformatie 2015 is een geldbedrag verbonden van Euro 10.000,-.
Uit het juryrapport: 'Coachlink is een succesvolle innovatieve uitbouw van de eigen bestaande portfolio met voldoende mogelijkheden voor de toekomst. Er wordt niet geinnoveerd voor de markt uit, goed gestuurd op kosten en groei krijgt de aandacht en tijd die het nodig heeft. De jury heeft Coachlink tot winnaar van de LOF Prijs voor Vakinformatie 2015 uitgeroepen vanwege het ondernemerschap en het vakmanschap waar Coachlink het resultaat van is.'
De LOF Prijs voor Vakinformatie is de kwaliteitsprijs voor vakinformatie en wordt uitgereikt aan vakinformatieve en professionele media.
De LOF-jury voor Vakinformatie 2015 bestaat uit:
Alex Beishuizen, voorzitter van de jury, zelfstandig media-adviseur.
Rob Does, CEO van Ithaka Group, internationaal onderzoeksagent voor media en branding.
Derk Haank, bestuurslid Lucas-Ooms Fonds; CEO Springer Business + Science Media.
Joost Isha, directeur Zigt Mediabureau.
Nic Louis, bestuurslid Media voor Vak en Wetenschap; directeur BIM Media tot en met 2014.
Astrid Prummel, editor in chief Adformatie.
Oscar Rouwendal, manager verkoop en marketing Edu'actief.
De LOF Prijs voor Vakinformatie 2015 is een initiatief van de Stichting Lucas-Ooms Fonds en Media voor Vak en Wetenschap van het Nederlands Uitgeversverbond.