Voelen, proeven, ruiken: het kan in print
28.01.2015
Een sample van je product direct in handen van een half miljoen mensen. Een branded content special precies onder jouw doelgroep verspreiden. Mensen informeren en nieuwsgierig maken naar je merk. Het kan allemaal met plusproposities in tijdschriften.
De mogelijkheden van `print' gaan verder dan simpelweg een advertentie op een reguliere pagina plaatsen. "Er kan zo veel meer," vertelt Erik Hannema, productmanager Print bij Sanoma. "Adverteren met geur, geluid of zelfs bewegend beeld. Een sample toevoegen, een kortingspas opplakken of een
cadeaucheque meesealen, noem maar op." Bij Sanoma worden al dit soort creatieve advertentieuitingen geschaard onder de noemer plusproposities. En hoe verschillend ze ook zijn in vorm, ze hebben allemaal hetzelfde doel. Erik Hannema: "Stopping power generen, je als merk onderscheiden van de
massa."
Video's mogelijkheden voor plusproposities
Benieuwd naar de technische (basis)mogelijkheden van plusproposities? Bekijk de video.
Inspirerende cases en opvallende voorbeelden van plusproposities zie je in deze video.
Aanbieding pluspropositie
Een van de populairste plusproposities is de branded content special: een custom made boekje, meegehecht of -geseald met een aantal Sanoma titels. In 2014 maakte Sanoma's Commerciele Redactie zulke specials voor onder meer IKEA, Zwitsal en Kinderopvangorganisatie Humanitas.
Ook jouw doelgroep bereiken met een branded content special? Sanoma's Commerciele Redactie gaat graag voor je aan de slag. Koop je deze pluspropositie voor 31 maart 2015 in, dan krijg je bovendien de conceptontwikkeling ter waarde van EUR 4130 cadeau.
Vraag vandaag nog een offerte aan via je accountmanager.
Video Plusproposities Specials Sanoma
IFrame
Video Plusproposities Sanoma
IFrame
Print Download PDF Contact
Stuur door