Procter & Gamble kiest innovatieve scheergelverpakking van Airopack
Waalwijk, Nederland, 26 januari 2015
AiroPack Technology Group kondigt met trots aan dat Airopack's revolutionaire door lucht-aangedreven dispenser door Procter & Gamble geselecteerd is voor zijn meest innovatieve en geavanceerde scheergel merk "Gillette Fusion ProGlide Sensitive"
De scheergel is verkrijgbaar in drie varianten en is verpakt in de revolutionaire Airopack(r) dispenser die diverse voordelen biedt waaronder de mogelijkheid tot gecontroleerd doseren, een kunststof verpakking waarbij roestvorming is uitgesloten en een transparant zichtvenster. Met de introductie van de nieuwe Gillette producten levert Airopack een grote bijdrage aan een verbeterde interactie van de consument met het product met een nog betere scheerervaring als eindresultaat.
Deze nieuwe lancering wordt gezien als een grote doorbraak in de wereld van kunststof drukverpakkingen als alternatief voor de huidige aerosol verpakkingen. De nieuwe Gillette Fusion ProGlide Sensitive scheergel producten zijn vanaf 19 januari wereldwijd geintroduceerd.
"Wij zijn enorm trots dat een intensieve samenwerking tussen Airopack en Procter & Gamble heeft geleid tot deze prachtige serie producten met een van 's werelds toonaangevende en gerespecteerde consumentenmerken en dat Airopack hiermee bij een nog breder publiek geintroduceerd wordt," aldus Quint Kelders, CEO van de Airopack Technology Group.
Over Procter & Gamble
P & G bedient bijna vijf miljard mensen over de hele wereld met haar merken. Het bedrijf heeft een van de sterkste portefeuilles met vertrouwde, kwaliteit hoogwaardige "A" merken, waaronder Always(r), Ambi Pur, Ariel(r), BOUNTY(r), Charmin(r), Crest(r), Dawn(r), Downy(r), Fairy(r), Febreze(r), Gain(r) , Gillette, Head & Shoulders(r), Lenor(r), Olay(r), Oral-B(r), Pampers(r), Pantene(r), SK-II (r), Tide(r), Vicks(r), Wella(r) en Whisper(r). Voor het laatste nieuws en meer informatie over P&G en haar merken kunt u terecht op http://www.pg.com
Over Airopack Technology Group
Met de introductie van het automatisch dispenseren en sprayen door middel van lucht in een kunststof verpakking is een nieuw tijdperk aangebroken in diverse markten voor cosmetische-, lichamelijke verzorgings-, farmaceutische- en huishoudelijke producten. De revolutionaire Airopack(r) dispenser is een verpakking met luchtdruk en realiseert middels een constante druk en gecontroleerde dosering het ultieme gebruiksgemak en comfort voor de gebruiker. Met succesvolle internationale introducties in 2014 voor onder andere merken als Elizabeth Arden(r) en Method(r) bereikte de organisatie begin dit jaar een hoogtepunt met de wereldwijde introductie van Gillette.
Met diverse productie-, sales- en facilitaire locaties in Nederland, Zwitserland, Belgie, Scandinavie, Brazilie en de Verenigde Staten biedt Airopack Technology Group binnen de joint venture met Resilux (www.resilux.com) wereldwijd aan opdrachtgevers een full service oplossing aan voor formuleringsontwikkeling, bulk productie, afvullen, decoreren en distribueren van de dispensers.
Voor het laatste nieuws en meer informatie over Airopack verwijzen wij u graag naar onze website www.airopack.com