Branchespecifieke applicaties van Infor helpen kleding- en schoenenb..


donderdag 22 januari 2015

Infor, een leverancier van bedrijfssoftware, kondigt de beschikbaarheid aan van de nieuwe generatie Infor Fashion Product Lifecycle Management (PLM). Deze applicatie is speciaal ontwikkeld om aan de specifieke eisen van de mode-industrie te voldoen. Infor Fashion PLM helpt de vitale gebieden
van merchandising (productontwikkeling en sourcing) te koppelen aan het ontwerp, de planning, ontwikkeling, inkoop en productie van een productielijn. Infor heeft sinds de originele release van Infor Fashion PLM een nieuwe Merchandise Planning- en Partner Collaboration-module ontwikkeld om
aanvullende processen op het gebied van merchandising, productontwikkeling en de samenwerking met partners te ondersteunen.

De Merchandise Planning-module ondersteunt de creatie van nieuwe collecties. "De mogelijkheid om budgetten van externe bronnen op productlijnniveau te vergelijken, verhoogt de efficientie en stroomlijnt het planningsproces," zegt Robert McKee, industry strategy director Fashion bij Infor. "Om
succesvol te zijn, is het cruciaal om tijdens het ontwikkelproces in een vroeg stadium samen te werken met leveranciers en partners in de waardeketen."

De nieuwe Partner Collaboration-module biedt bovendien 24x7 veilige web toegang voor de uitwisseling van informatie over bijvoorbeeld stijlen, maten en prijzen om vertraging te vermijden en communicatiefouten te verminderen.

Om zowel applicaties van Infor als van derden te integreren, is een Connector Toolbox geintroduceerd. Deze omvat een standaard integratie met Infor M3, wat de noodzaak voor tests vermindert en de time to value verkort. De nieuwste versie van Infor PLM Mode bevat ook verbeterde Product
Development-functies, waaronder ondersteuning voor prints. Met Fashion PLM kunnen gebruikers nu een unieke print in een specifieke bibliotheek opslaan, waardoor het gemakkelijker wordt ze terug te vinden en toe te voegen. Dankzij deze functies kunnen gebruikers bovendien beter anticiperen op
de inkoopkosten. Er zijn tevens mogelijkheden ingebouwd voor kostensimulatie om zo betere zakelijke beslissingen te nemen.

"Retailers van privemerken, merken en fabrikanten moeten flexibeler worden om bij te blijven met de nieuwste en snel veranderende consumententrends," zegt McKee. "Infor investeert in onze mode-applicaties en Infor Fashion PLM is onder andere uitgebreid met planningsmogelijkheden en voorzien
van een nieuwe gebruikerservaring. We maken gebruik van de nieuwste technologieen waardoor onze klanten sneller en efficienter kunnen werken om zo de tijd van het concept tot aan de levering aan de consument te verkorten en de flexibiliteit te verbeteren. Klanten kunnen zodoende hun
concurrentievermogen verbeteren in de snel veranderende mode-industrie. Deze applicatie wint dan ook momentum in de markt bij zowel nieuwe als bestaande klanten."

Voor meer informatie, zie: http://www.infor.com/industries/fashion/.

Quotes

"De mogelijkheid om budgetten van externe bronnen op productlijnniveau te vergelijken, verhoogt de efficientie en stroomlijnt het planningsproces," zegt Robert McKee, industry strategy director Fashion bij Infor. "Om succesvol te zijn, is het cruciaal om tijdens het ontwikkelproces in een
vroeg stadium samen te werken met leveranciers en partners in de waardeketen."

"Retailers van privemerken, merken en fabrikanten moeten flexibeler worden om bij te blijven met de nieuwste en snel veranderende consumententrends," zegt McKee. "Infor investeert in onze mode-applicaties en Infor Fashion PLM is onder andere uitgebreid met planningsmogelijkheden en voorzien
van een nieuwe gebruikerservaring. We maken gebruik van de nieuwste technologieen waardoor onze klanten sneller en efficienter kunnen werken om zo de tijd van het concept tot aan de levering aan de consument te verkorten en de flexibiliteit te verbeteren. Klanten kunnen zodoende hun
concurrentievermogen verbeteren in de snel veranderende mode-industrie. Deze applicatie wint dan ook momentum in de markt bij zowel nieuwe als bestaande klanten."

Over Infor

Infor verandert de manier waarop informatie wordt gepubliceerd en gebruikt binnen een bedrijf en helpt meer dan 73.000 klanten in 200 landen hun operations en aanpassingsvermogen te verbeteren en hun groei te stimuleren. Infor biedt branchespecifieke applicaties en suites die ontworpen zijn om
snelheid te realiseren in de business. De innovatieve ontwerpen van Infor, die eenvoudig, transparant en elegant zijn, bieden een rijke gebruikerservaring. Flexibele implementatieopties geven klanten de keuze om hun activiteiten in de cloud, on-premise of allebei in te zetten.

Infor klanten zijn onder andere:

* 19 van de top 20 lucht- en ruimtevaartbedrijven
* 10 van de top 10 hightechbedrijven
* 10 van de top 10 farmaceutische bedrijven
* 22 van de 25 grootste Amerikaanse gezondheidsorganisaties
* 16 van de 20 grootste Amerikaanse steden
* 20 van de top 20 toeleveranciers van de automobielindustrie
* 17 van de top 20 industriele distributeurs
* 16 van de top 20 wereldwijde retailers
* 4 van de top 5 brouwerijen
* 21 van de top 30 wereldwijde banken
* 6 van de top 10 wereldwijde luxemerken