Salesforce World Tour grootste business innovatie-event in Nederland
dinsdag 20 januari 2015
Op 26 maart a.s. vindt in de RAI in Amsterdam wederom het grootste business innovatie-evenement van Nederland plaats: de Salesforce World Tour. Dit jaar worden zo'n 2800 bezoekers verwacht.
Organisaties moeten sneller dan ooit kunnen veranderen om te kunnen blijven anticiperen en inspelen op de behoeftes van de klant, de partner, patient of de burger. Nu steeds meer mensen massaal en 24 uur per dag online zijn, moeten organisaties structureel transformeren in werkelijk
vraaggestuurde organisaties. Tijdens de Salesforce World Tour wordt in diverse tracks en presentaties ingegaan op de mogelijkheden om door middel van businessinnovatie deze omslag te maken.
Mobiel, social en open in de cloud
De bezoekers van Salesforce World Tour kunnen naast de keynotes kiezen uit een reeks breakout-sessies met inspirerende klantverhalen en live demo's, plus een Cloud Expo met meer dan 30 Cloud-specialisten. Afgelopen jaar bezochten ruim 2000 mensen het evenement, dit jaar zullen dat er naar
verwachting 2800 zijn.
Parker Harris keynote
De keynote in de ochtend wordt verzorgd door Parker Harris, samen met Marc Benioff vijftien jaar geleden een van de oprichters van Salesforce. Hij zal samen met een aantal klanten van Salesforce laten zien waar klantgerichtheid toe kan leiden.
De bezoekers zullen onder meer zien hoe organisaties de ontwikkeling en het uitrollen van nieuwe bedrijfskritische apps drastisch kunnen versnellen. Bedrijfsprocessen worden verplaatst naar apps die direct mobiel en via alle social kanalen bereikbaar zijn. Daarbij is het platform open, wat
betekent dat het ook externe ontwikkelaars in staat stelt om apps te ontwikkelen die perfect aansluiten op de wensen, behoeften en eisen van hun klanten.
Dit innovatiemodel krijgt vorm in de AppExchange, een marktplaats van business-apps waar inmiddels meer dan 2000 apps verkrijgbaar zijn.
Hackathon
Naast het reguliere zakelijke programma zal speciaal voor ontwikkelaars een speciale DevZone worden ingericht en een Hackathon plaatsvinden. Ook zal de nieuwe Analytics Cloud voor het eerst in Nederland gedemonstreerd worden.
Het programma van donderdag 26 maart:
08:00 - 10:00 Registratie & Cloud Expo
08:30 - 09:10 Breakout-sessies
10:00 - 12:00 Keynotes van onder meer Parker Harris
12:00 - 13:00 Lunch in Cloud Expo
12:00 - 18:00 Cloud Expo
13:00 - 16:45 Breakout-sessies
Via deze link meldt u zich kosteloos aan voor Salesforce World Tour Amsterdam.
Over Salesforce
Salesforce (NYSE: CRM), het Customer Success Platform, levert cloud computing-oplossingen en biedt - in abonnementsvorm - een geintegreerd online platform voor relatiebeheer, verkoop, service en marketing. Meer dan 100.000 bedrijven wereldwijd, varierend van het MKB tot multinationals,
transformeren hun organisatie naar een werkelijk vraaggestuurde organisatie met Salesforce. Het bedrijf helpt organisaties hun klantgerichte processen zo te stroomlijnen, dat zij zeer snel kunnen inspelen op bestaande en nieuwe klantbehoeften en -wensen.
Daarnaast biedt het bedrijf met het Salesforce1-platform naast eigen toepassingen ook business applicaties van partners, via de snelgroeiende AppExchange. Deze apps zijn eenvoudig te integreren met de omgeving van eindgebruikers en zijn op nagenoeg alle mobiele platformen beschikbaar.
In de Benelux werken bedrijven van uiteenlopende grootte met Salesforce, zoals KLM, PostNL, Philips, Nationale Nederlanden, Coca Cola, TVH, Telenet, Van Gansewinkel, eMerus, Mylaps, MKB Servicedesk en The Cloakroom.
Ga voor meer informatie naar www.salesforce.com/nl of volg op Twitter @Salesforce_NL.