Klanttevredenheidsonderzoek GAD van start


(20-01-2015) [IMG]

De GAD voert in de periode van half januari tot half februari het jaarlijkse klanttevredenheidonderzoek uit. Het klanttevredenheidsonderzoek geeft informatie over de dienstverlening van de GAD. Hoe denken de inwoners uit Muiden en onze regiogemeenten hierover? Wat voor cijfer geeft u de
dienstverlening?

Meetbaar en zichtbaar

De GAD wil met dit onderzoek achterhalen hoe de inwoners uit Gooi en Vechtstreek tegenover de dienstverlening van de GAD staan. Daarnaast wil de GAD de kwaliteit van de dienstverlening meetbaar en zichtbaar maken. Hierom is het van belang om te weten hoe de inwoners van het Gooi en de
Vechtstreek de dienstverlening van de GAD ervaren. Hieronder vallen de gemeenten: Blaricum, Bussum, Hilversum, Huizen, Laren, Muiden, Naarden, Weesp en Wijdemeren.

Onderzoek

Het onderzoek wordt in opdracht van de GAD uitgevoerd door het onafhankelijke onderzoeksbureau Research2Evolve uit Hilversum. Via een steekproef worden adressen in de negen regiogemeenten geselecteerd. Deze huishoudens ontvangen een brief met alle informatie over het onderzoek.
De GAD bedankt alvast de inwoners die deel nemen aan het onderzoek. De resultaten worden in maart bekend gemaakt.

Voor meer informatie, zie www.gad.nl

Contact met de gemeente

Het Anker 2
1398 ES Muiden
Postbus 3
1398 ZG Muiden

T: (0294) 210 210
F: (0294) 261386
E: info@muiden.nl

Openingstijden gemeentehuis

* Maandag t/m vrijdag
08.30 - 12.30 uur
* Woensdagmiddag (alleen afdeling burgerzaken)
13.30 - 16.00 uur

Telefonisch bereikbaar

* Maandag t/m vrijdag
08.30 - 17.00 uur


Routebeschrijving



Belangrijke telefoonnummers



Melding Openbare Ruimte