Klanttevredenheidsonderzoek GAD van start
[IMG]Lees voorKlanttevredenheidsonderzoek GAD van start
De GAD voert in de periode van half januari tot half februari het jaarlijkse klanttevredenheidonderzoek uit. Het klanttevredenheidsonderzoek geeft informatie over de dienstverlening van de GAD. Hoe denken de inwoners uit onze regio erover? Wat voor cijfer geven de inwoners voor de
dienstverlening?
Meetbaar en zichtbaar
De GAD wil met dit onderzoek achterhalen hoe de inwoners uit Gooi en Vechtstreek tegenover de dienstverlening van de GAD staan. Daarnaast wil de GAD de kwaliteit van de dienstverlening meetbaar en zichtbaar maken. Hierom is het van belang om te weten hoe de inwoners van het Gooi en de
Vechtstreek de dienstverlening van de GAD ervaren.
Onderzoek
Het onderzoek wordt in opdracht van de GAD uitgevoerd door het onafhankelijke onderzoeksbureau Research2Evolve uit Hilversum. Via een steekproef worden adressen in de negen regiogemeenten geselecteerd. Deze huishoudens ontvangen een brief met alle informatie over het onderzoek.
De GAD bedankt alvast de inwoners die deel nemen aan het onderzoek. De resultaten worden in maart bekend gemaakt.