Gevonden/verloren voorwerpen
(13-01-2015) [IMG]
Wist u dat het registreren van gevonden of verloren voorwerpen niet langer een politietaak is, maar een taak van de gemeente? Gevonden voorwerpen kunnen worden afgegeven bij het gemeentehuis.
Wij registreren waardevolle spullen zoals portemonnee en paspoort digitaal. Spullen zoals gevonden sleutels, brillen, mutsen, handschoenen worden ook bewaard en kunt u bij de receptie van het gemeentehuis van Muiden inzien.
Via de website www.verlorenofgevonden.nl kunt u een melding doen van een verloren of gevonden voorwerp. U kunt met uw vraag ook bellen naar de gemeente Muiden via t. (0294) 210210 of t. 14 0294 (zonder 0294 ervoor). Geeft u bij uw melding s.v.p. aan vanaf welke datum u het voorwerp mist.
Bij vermissing van een identiteitsbewijs, paspoort, rijbewijs of vreemdelingendocument moet u altijd contact opnemen met de afdeling Burgerzaken van uw gemeente. Een gevonden identiteitsbewijs dient u in te leveren bij de gemeente of op te sturen naar: Antwoordnummer 6403, 1380 VJ Muiden. De
afdeling Burgerzaken informeert inwoners wanneer hun identiteitsbewijs is gevonden. De persoon kan dan zijn gevonden document bij Burgerzaken ophalen.
Contact met de gemeente
Het Anker 2
1398 ES Muiden
Postbus 3
1398 ZG Muiden
T: (0294) 210 210
F: (0294) 261386
E: info@muiden.nl
Openingstijden gemeentehuis
* Maandag t/m vrijdag
08.30 - 12.30 uur
* Woensdagmiddag (alleen afdeling burgerzaken)
13.30 - 16.00 uur
Telefonisch bereikbaar
* Maandag t/m vrijdag
08.30 - 17.00 uur
Routebeschrijving
Belangrijke telefoonnummers
Melding Openbare Ruimte