T-Mobile en War Child
Sinds 2003 is T-Mobile hoofdsponsor van War Child. Samen werken we aan een betere toekomst voor oorlogskinderen.
T-Mobile biedt financiele steun aan verschillende projecten voor oorlogskinderen en helpt met hun kennis en expertise op het gebied van mobiele communicatie. Zo is T-Mobile niet alleen een product- en geldsponsor, maar ook een partner voor advies, uitvoering en ideeen.
100% gesponsorde communicatie
T-Mobile maakt het mogelijk dat War Child een strikt lage kostenbeleid kan voeren door 100% sponsoring van mobiele telefonie op het hoofdkantoor en in het veld. Zo kan War Child meer geld besteden aan haar projecten.
Conn@ct.Now
Binnen het Conn@ct.now programma zet T-Mobile haar ideeen en middelen in om onder andere de projecten Connect.Teaching en E-Learning op te zetten. Daarin kunnen kinderen in Soedan en Zuid-Soedan dankzij moderne electronica toch naar school. Dit doet T-Mobile samen met TNO, Free Press
Unlimited, Child Helpline International, en War Child zelf.
Medewerkers in actie
Medewerkers van T-Mobile halen geld op met allerlei activiteiten. Zo liepen meer dan 100 medewerkers de City Pier City loop in Den Haag om geld op te halen. T-Mobile start ook met een uitwisselingsprogramma voor hun medewerkers. Zij kunnen hun kennis op hun vakgebied inzetten om War Child nog
succesvoller te maken.
T-Mobile klanten gulle gevers
Ook de T-Mobile klanten zetten zich in voor oorlogskinderen. Zij kunnen hun Extra punten doneren aan War Child. In 2013 hielpen ze daarmee meer dan 6000 oorlogskinderen. Steun War Child zelf door je T-Mobile spaarpunten aan War Child te doneren.