Flevoland centraal in de campagne 'Amsterdam Bezoeken, Holland Zien'

Publicatiedatum: 8 januari 2015

De komende maanden staat Flevoland met het thema New Land, centraal in de campagne `Amsterdam Bezoeken, Holland Zien' van Amsterdam Marketing. Toerisme Flevoland is een van de Flevolandse partners in deze campagne. De eerste fysieke uiting is het verschijnen van de nieuwste editie van het A-Mag-mini-magazine, die volledig in het teken staat van Flevoland.

Het doel van de deelname aan de campagne 'Amsterdam Bezoeken, Holland Zien' is de internationale toerist van Amsterdam te verleiden activiteiten te ondernemen in de provincie Flevoland. Het thema New Land staat symbool voor het `nieuwe land' dat is ontstaan bij het realiseren van het grootste inpolderingsproject ter wereld, Flevoland.

Mini-Magzine New Land

De komende maanden worden verschillende Engelstalige on- en offline communicatiemiddelen van Amsterdam Marketing ingezet om het thema New Land onder de aandacht te brengen. Zo zijn er op de televisieschermen boven de bagage afhaalbanden op Schiphol en in de VVV Informatiekantoren van Amsterdam beelden van New Land te zien. Daarnaast wordt in de maanden januari/februari en juni het A-Mag-mini-magazine New Land verspreid (oplage 50.000) als onderdeel van het populaire A-mag. Dat is het magazine dat internationale bezoekers van Amsterdam ontvangen in de verschillende verblijfsaccommodaties en VVV Informatiekantoren. Het magazine wordt ook meegegeven bij de aanschaf van de populaire `I Amsterdam City Card' en in de Connexxion bussen van Schiphol naar Amsterdam.

Flevoland profiteert van 'I Amsterdam'

Toerisme Flevoland is blij met de deelname aan deze campagne van Amsterdam Marketing. Amsterdam Marketing is de citymarketingorganisatie van Metropool Amsterdam en eigenaar van het sterke merk `I Amsterdam'. Flevoland maakt graag gebruik van de aantrekkingskracht van dit merk om de internationale bezoeker te bereiken. Naast Toerisme Flevoland participeren de gemeenten Lelystad en Almere, de provincie, City Marketing Lelystad en Almere City Marketing als partner mee in deze campagne. Voor de buitenlandse toeristen ligt Flevoland in de achtertuin van Amsterdam.

Voor de communicatie in de campagne gebruikt Toerisme Flevoland de website www.VisitFlevoland.nl/NewLand Hier is ook het nieuwe A-Mag-mini-magazine te vinden.