Infographic 'Tour de Solden' verenigt man en vrouw in de uitverkoop
BRUSSEL, 20140630 -- Niets nieuws onder de zon als we zeggen dat de meeste mannen een hekel hebben aan winkelen, laat staan aan soldenshoppen. Voor grootse sportevenementen als de Tour de France geldt dan weer het omgekeerde. Goedkoop.be bedacht een infographic waarin de beide tegenstellingen worden samengegooid. Tussensprint, bolletjestrui en vroege ontsnapping hebben verrassend veel met de solden gemeen...
Vanaf 1 juli is het weer zover: de solden gaan van start. Winkelstraten vullen zich met enthousiaste dames en eerder bedrukte mannelijke gezichten die gedwee zakken dragen en buiten wachten. Dat er ook voor mannen flinke koopjes te scoren vallen, weegt voor de meeste mannen niet op tegen de chaotische drukte, ellenlange wachtrijen en treuzelende eega’s.
Geef die mannen dan maar een spannende portie wielrennen. Vanaf 5 juli worden ze met de Tour de France op hun wenken bediend. Het is meteen het ideale excuus om niet mee te moeten naar de soldengekte.
Wat blijkt nu, beide evenementen hebben meer gemeen dan je vermoedt. Met de infographic ‘Tour de Solden’ belicht Goedkoop.be de solden voor mannen vanuit de Tour de France. Wedden dat mannen een stuk minder bedrukt door de winkelstraten zullen lopen in juli?
De infographic is vrij op te nemen in alle media mits als bron wordt vermeld Goedkoop.be met link.
Infographic Tour de Solden in lage resolutie
Infographic Tour de Solden in hoge resolutie.