Finale-nominaties Citymarketing Innovatie Awards
logo citymarketing Netwerk Citymarketing heeft de finale-nominaties
bekend gemaakt voor de Nederlandse Citymarketing Innovatie Awards 2012.
Deze prestigieuze prijzen voor innovatieve projecten op het gebied van
citymarketing worden uitgereikt tijdens de Dag van de Citymarketing op
19 januari 2012 in Hoofddorp.
Uit circa veertig inzendingen afkomstig uit het hele land werden zes
initiatieven geselecteerd voor de finale. In de categorie voor
gerealiseerde projecten zijn dat de campagne `Locatie Amersfoort' van
de Amersfoortse ondernemers, het vraaggestuurde woningbouwproject `Het
Palet' in Dronten en de aanpak van de merkpositionering van de Gemeente
Bergen op Zoom
De mobiele en locatiegebonden belevingsapplicatie van Tempeest, de
pilot voor de LED-bebording boven de A12 bij Zoetermeer en de pilot van
Het Nieuwe Winkelen in Veenendaal zijn de genomineerden voor de
Stimuleringsawards, die is bedoeld voor nog niet gerealiseerde
initiatieven die het verdienen te worden uitgevoerd.
Daarnaast wordt dit jaar voor het eerste de Netwerk Citymarketing
Scriptieprijs uitgereikt aan studenten die door hun (afstudeer)scriptie
een bijdrage hebben geleverd aan de kennisontwikkeling van het
vakgebied citymarketing. De kanshebbers voor de eerste editie van deze
prijs zijn Melanie Heuvelman en Lisanne van Erk (Hogeschool Rotterdam),
Céline de Visser (Universiteit van Utrecht) en Anja Frankfort (Erasmus
Universiteit Rotterdam).
Een vakjury, bestaande uit onder andere Erik Braun (Erasmus
Universiteit Rotterdam), Robert Govers (Universiteit Leuven) en Marcel
Schonenberg (directeur Beurs van Berlage) kiest de winnende inzendingen
die worden beloond met een unieke zilveren award.
De Dag van de Citymarketing op 19 januari 2012 is een initiatief van
het Netwerk Citymarketing, het landelijke platform voor citymarketing
in Nederland.
Meer informatie is te vinden op www.netwerkcitymarketing.nl, waar u
zich ook kunt aanmelden.
Gemeente Zoetermeer