Marktplaats
Adverteerders Marktplaats doneren homepage takeover aan War Child
Amsterdam, 22 december 2011 -
Met de feestdagen in het verschiet, slaan twaalf adverteerders de
handen ineen met Marktplaats Media. Marktplaats Media doneert samen met
deze klanten een homepage take-over aan War Child. De adverteerders van
Marktplaats Media die deze actie mede mogelijk hebben gemaakt zijn
Citroën, Tele 2, Opel, GSMweb, Blyk, LICG, Nationale Postcode Loterij,
Volkswagen, Audi, Nissan, Prominent, Lifting keukenrenovatie,
Kabeltje.com en de Staatloterij.
De homepage takeover is een creatie van het online productiehuis
NoProtocol, dat de uiting kostenloos heeft geproduceerd. In de uiting,
die op donderdag 22 december de hele dag op Marktplaats wordt vertoond,
roept Warchild-ambassadeur Marco Borsato mensen op om naar de site van
Warchild te gaan, vriend te worden van Warchild en daarmee op te komen
voor kinderen die slachtoffer zijn van oorlogsgeweld in onder meer
Sierra Leone, Libanon, Colombia.