Chain Connection introduceert: de digitale marketingkalender
Persbericht van The Chain Connection
PERSBERICHT
Utrecht, 13 december 2011 - De toepassing van
marketingcommunicatiemiddelen is geen klusje dat even tussendoor kan,
het vergt een gedegen voorbereiding en een goede uitvoering. Helaas
laten veel organisaties kansen liggen door een gebrekkige planning.
Reclamebureau Chain Connection heeft een oplossing bedacht en
introduceert de interactieve, digitale marketingkalender.
Waarom?
Marketing is geen kostenplaats, het is een investering in het succes
van een organisatie. In een snel veranderende wereld waar producten en
diensten minder uniek zijn en klanten steeds minder loyaal, is
marketing dé manier om boven het maaiveld uit te steken. Helaas slaan
veel bedrijven door een gebrek aan een goede planning hier de plank
mis.
Hoe werkt het?
De kalender van Chain Connection geeft organisaties het overzicht dat
zij nodig hebben. Per jaar, per maand en per gebeurtenis. In één
oogopslag is te zien hoe het marketingjaarplan eruit ziet. Met de optie
'print to PDF' is het overzicht af te drukken om mee te nemen in het
managementoverleg. De actuele agenda is zo altijd bij de hand.
Het effect
De interactieve marketingkalender geeft organisaties het inzicht dat
nodig is en helpt bij het meten en evalueren. Er ontstaat consistentie
in de manier waarop de organisatie communiceert doordat activiteiten
overzichtelijk op elkaar aansluiten.
Kort samengevat: de digitale marketingkalender zorgt voor een
overzichtelijk schema, het helpt organisaties optimaal gebruik te maken
van marketingcommunicatiemiddelen door het hanteren van een strakke
planning.
Bij dit persbericht is een bijlage zichtbaar op www.perssupport.nl
*
Links:
http://www.chainconnection.com
Razende Robot Reporter