FloraHolland


Rijnsburg: Verbetering kopersbanken

RIJNSBURG (15 december 2011) - Door enkele kopers op de tribune in Rijnsburg is aandacht gevraagd voor de inkoopproblemen die ontstaan zijn sinds de reconstructie van de mijnzaal in 2010. Via artikelen in de Bloemenkrant en de overhandiging van een taart is hier aandacht voor gevraagd. Kort samengevat is het inkoopprobleem dat op sommige momenten de klok niet scherp reageert en daardoor de betreffende kopers het gevoel hebben hun transactie niet te kunnen maken. We realiseren ons dat dit voor ergernis en overlast zorgt. Graag lichten we toe welke acties we ondernomen hebben en wat de huidige stand van zaken is.

FloraHolland Rijnsburg heeft diverse acties uitgevoerd om te achterhalen wat er precies aan de hand is. Door middel van onder andere het testen met kloksnelheden, vervanging van diverse netwerkonderdelen, aanleg van een directe lijn tussen kopersbank en klokgondel, vervanging van de drukknoppen en vernieuwing van bekabeling, zijn tal van maatregelen genomen om de problemen te verhelpen. Samen met de Belgische leverancier Auxcis is nu de laatste stap gezet in de zoektocht naar het probleem.

Op 15 december jl. is nieuwe tribunesoftware geïnstalleerd. Deze nieuwe software is uitgebreid getest en verbeterd. Wij verwachten met deze nieuwe software de klachten verholpen te hebben en bieden onze excuses aan voor de ontstane overlast. Natuurlijk blijven we de komende tijd de ontwikkelingen nauwlettend volgen en zijn wij pas tevreden als u tevreden bent. Laat het ons weten. U kunt uw accountmanager of bij de klok aanwezige FloraHolland medewerkers aanspreken over uw ervaringen.