FloraHolland
Rijnsburg: Verbetering kopersbanken
RIJNSBURG (15 december 2011) - Door enkele kopers op de tribune in
Rijnsburg is aandacht gevraagd voor de inkoopproblemen die ontstaan
zijn sinds de reconstructie van de mijnzaal in 2010. Via artikelen in
de Bloemenkrant en de overhandiging van een taart is hier aandacht voor
gevraagd. Kort samengevat is het inkoopprobleem dat op sommige momenten
de klok niet scherp reageert en daardoor de betreffende kopers het
gevoel hebben hun transactie niet te kunnen maken. We realiseren ons
dat dit voor ergernis en overlast zorgt. Graag lichten we toe welke
acties we ondernomen hebben en wat de huidige stand van zaken is.
FloraHolland Rijnsburg heeft diverse acties uitgevoerd om te
achterhalen wat er precies aan de hand is. Door middel van onder andere
het testen met kloksnelheden, vervanging van diverse netwerkonderdelen,
aanleg van een directe lijn tussen kopersbank en klokgondel, vervanging
van de drukknoppen en vernieuwing van bekabeling, zijn tal van
maatregelen genomen om de problemen te verhelpen. Samen met de
Belgische leverancier Auxcis is nu de laatste stap gezet in de
zoektocht naar het probleem.
Op 15 december jl. is nieuwe tribunesoftware geïnstalleerd. Deze nieuwe
software is uitgebreid getest en verbeterd. Wij verwachten met deze
nieuwe software de klachten verholpen te hebben en bieden onze excuses
aan voor de ontstane overlast. Natuurlijk blijven we de komende tijd de
ontwikkelingen nauwlettend volgen en zijn wij pas tevreden als u
tevreden bent. Laat het ons weten. U kunt uw accountmanager of bij de
klok aanwezige FloraHolland medewerkers aanspreken over uw ervaringen.