beste hulp aan internetklanten
Tele2 wint KLACHT.NL Award voor beste hulp aan internetklanten
Gepost door: Persvoorlichter14 december 2011 | 12:23Geplaatst in
Persberichten
Amsterdam, 13 december 2011 â De KLACHT.nl Awards worden jaarlijks
uitgereikt aan de meest klantvriendelijke bedrijven. In 2011 werden er
ruim 40.000 klachten gemeld op KLACHT.nl waarvan er 10.000 werden
opgelost. Tele2 behaalde de beste score in de categorie Internet. Maar
liefst 96% van alle vragen die binnenkwamen via de site Klacht.nl werd
door de medewerkers van Tele2 opgelost. Bedrijven worden beoordeeld op
hun oplospercentage; de verhouding tussen het aantal gemelde klachten
en het aantal opgeloste klachten.
Tele2 heeft meer dan 1 miljoen klanten in Nederland. Al deze mensen
maken gebruik van diensten als vaste en mobiele telefonie, internet en
televisie. Tele2 streeft naar een probleemloze service voor al haar
klanten. In het geval dat er toch vragen of onduidelijkheden zijn, is
het van belang dat klanten zo goed en snel mogelijk worden geholpen. In
de meeste gevallen gebeurt dit via het Tele2 forum. Maar het speciale
Tele2 Webcare team houdt ook tal van andere online kanalen in de gaten
om ervoor te zorgen dat de vragen van klanten snel worden opgemerkt en
beantwoord. De Klacht,nl Award 2011 is een mooie beloning voor hun
inzet.
Tele2