Vilvoorde - 5 december 2011 - Norton introduceert vandaag haar nieuwe
"Sprint naar de finish!"-promotieactie. De campagne is gericht op
channelpartners en onafhankelijke retailers in heel Europa en moedigt
hen aan om de strijd tegen computercriminaliteit aan te gaan en hun
klanten te bewapenen met Norton beveiliging.
De promotie duurt drie maanden en de eerste prijs is een VIP weekend
voor twee naar de Tour de France 2012 en een BMC Team Machine - de
winnende racefiets van 2011. Daarnaast ligt een groot aantal
fiets-gerelateerde prijzen in het verschiet, waaronder een aantal
premium Trek stadsfietsen en mountainbikes, een Garmin Edge 800
GPS-systeem - de eerste Touch screen GPS-fietscomputer en
high-performance fietskleding.
De race om de meeste Norton-producten te verkopen, begint vandaag.
Partners kunnen zich gemakkelijk aanmelden op de Norton Portal. Om goed
van start te gaan, vullen partners simpelweg facturen in voor de
verkoop van Norton AntiVirus, Norton Internet Security of Norton 360
producten. Hiermee verdienen ze coupons waarmee ze in aanmerking komen
voor de prijzen. Hoe meer coupons men verdient, hoe groter de kans om
winnaar te worden.
Norton Cybercrime Report
Volgens de Nederlandse resultaten van het Norton Cybercrime Report van
dit jaar, werden afgelopen jaar 1,4 miljoen Belgen het slachtoffer van
cybercriminaliteit. De kosten voor direct financieel verlies onder de
slachtoffers bedroegen EUR 160 miljoen euro. 50% van de volwassenen die
online actief zijn, is weleens slachtoffer geweest van cybercrime en
56% hiervan kwam hiermee pas het afgelopen jaar voor het eerst in
aanraking.
Norton Cybercrime Index
De Norton Cybercrime Index is een gratis tool dat wereldwijde gevaren
en trends op het gebied van cybercriminaliteit zichtbaar maakt. De
Norton Cybercrime Index rapporteert real-time en geeft een goede
weergave van de werkelijke cybercrime risico's en mogelijke
bedreigingen. Het bevat een dagelijkse nieuwswaarschuwing om aan te
geven wat de top cybercriminaliteitsbedreiging van de dag is en vertelt
mensen wat ze kunnen doen om deze te vermijden.
"De Index is bijzonder waardevol als sales tool en helpt partners om
aan klanten uit te leggen welke risico's zij lopen en hoe Norton kan
helpen om hen te beschermen", zegt Simone van Zuylen, Consumer
Marketing Manager Benelux. "We zijn erg blij met onze retailers en het
mes snijdt in dit geval aan twee kanten. Niet alleen kunnen wij hen
geweldige prijzen aanbieden, maar we gaan tegelijkertijd samen de
strijd tegen cybercrime aan. "
De "Sprint naar de finish" promotieactie vindt plaats in acht Europese
landen: het Verenigd Koninkrijk, Duitsland, Italië, Frankrijk,
Oostenrijk, Spanje, België en Nederland.
- EINDE -
Symantec