CitySecret bewijst duurzaam dagdeal model en opent nieuwe vestigingen

Persbericht van CitySecret

CitySecret bewijst duurzaam dagdeal model en opent nieuwe vestigingen in Rotterdam en Utrecht

Amsterdam, 2 december 2011 - Citysecret, de nog vrij jonge onafhankelijke dagdealsite, heeft per 25 november haar werkterrein uitgebreid met de steden Utrecht en Rotterdam. Deze uitbreiding volgt na de succesvolle startup van Amsterdam in april van dit jaar.

CitySecret is het initiatief van drie jonge ondernemers, die het bedrijfsmodel van dagdealsites zoals Groupon geoptimaliseerd hebben tot een duurzaam en risicoloos promotiemiddel voor het Kleine -en Micro Bedrijf.
Het bedrijfsmodel van CitySecret onderscheidt zich in de dagdealmarkt door:
- De altijd renderende/winstgevende advertentiepropositie voor ondernemers, onder andere doordat non-redemptie winsten meegerekend worden.
- Een adviserende (marketing) partner te zijn op het gebied van online klantwerving en social media, waardoor elke advertentie aansluit op de strategische behoefte van de ondernemer.
- Een sterke focus op de kwaliteit van dienstverlening na te streven, via transparant en persoonlijk klantcontact en goed georganiseerde processen.
"Het succes van een deal zit hem ook in wat voor mensen je in je zaak krijgt. Wij zijn enorm verrast door de leuke klanten die via CitySecret bij ons zijn komen eten." Zegt een enthousiaste Vivien Goudt van Espressobar Tazzina in Amsterdam.
"Onze persoonlijke aanpak, een gunstige propositie en nauwe samenwerking met lokale ondernemers is de basis van het succes in Amsterdam en is onderscheidend in de huidige Dagdeal markt" vervolgt Marc de Haas, oprichter van CitySecret.

CitySecret biedt haar klantenbestand tegen hoge kortingspercentages de leukste uitjes, etentjes en bezienswaardigheden aan in hun stad en gebruikt de collectieve koopkracht om een win-win-situatie te creëeren voor zowel de lokale ondernemer als de klanten. De voornaamste voordelen van dit nieuwe advertentiekanaal voor lokale ondernemers zijn nieuwe klanten, omzetstijging en een verhoging van de naamsbekendheid zónder dat daar risico of advertentiekosten aan verbonden zijn.

Het succes van de Amsterdamse dagdeals heeft geleid tot een snelle uitbreiding naar de drie grote steden in Nederland. Vanaf 25 november kunnen dus ook de Utrechtenaren en Rotterdammers profiteren van de Secret Deals in hun stad. Inschrijving geschiedt via de website: http://www.citysecret.nl

---
Over CitySecret
Citysecret is een onafhankelijk opererende, Nederlandse onderneming. die is opgericht in april 2011 in Amsterdam. Zij presenteert online en via een nieuwsbrief een dagelijkse (secret) Dagdeal voor de leukste uitjes, etentjes en bezienswaardigheden in de buurt. CitySecret gebruikt de collectieve koopkracht van haar klanten om hoge kortingen aan te bieden en een win-win situatie te creëren voor de lokale ondernemer en haar klanten. De voordelen van dit nieuwe advertentiekanaal voor de lokale ondernemer zijn nieuwe klanten en een flinke omzetstijging, zonder risico -of advertentiekosten. Kijk voor meer informatie over CitySecret op de website:
http://www.citysecret.nl.

*

Links:
http://www.citysecret.nl



Razende Robot Reporter