CitySecret bewijst duurzaam dagdeal model en opent nieuwe vestigingen
Persbericht van CitySecret
CitySecret bewijst duurzaam dagdeal model en opent nieuwe vestigingen
in Rotterdam en Utrecht
Amsterdam, 2 december 2011 - Citysecret, de nog vrij jonge
onafhankelijke dagdealsite, heeft per 25 november haar werkterrein
uitgebreid met de steden Utrecht en Rotterdam. Deze uitbreiding volgt
na de succesvolle startup van Amsterdam in april van dit jaar.
CitySecret is het initiatief van drie jonge ondernemers, die het
bedrijfsmodel van dagdealsites zoals Groupon geoptimaliseerd hebben tot
een duurzaam en risicoloos promotiemiddel voor het Kleine -en Micro
Bedrijf.
Het bedrijfsmodel van CitySecret onderscheidt zich in de dagdealmarkt
door:
- De altijd renderende/winstgevende advertentiepropositie voor
ondernemers, onder andere doordat non-redemptie winsten meegerekend
worden.
- Een adviserende (marketing) partner te zijn op het gebied van online
klantwerving en social media, waardoor elke advertentie aansluit op de
strategische behoefte van de ondernemer.
- Een sterke focus op de kwaliteit van dienstverlening na te streven,
via transparant en persoonlijk klantcontact en goed georganiseerde
processen.
"Het succes van een deal zit hem ook in wat voor mensen je in je zaak
krijgt. Wij zijn enorm verrast door de leuke klanten die via CitySecret
bij ons zijn komen eten." Zegt een enthousiaste Vivien Goudt van
Espressobar Tazzina in Amsterdam.
"Onze persoonlijke aanpak, een gunstige propositie en nauwe
samenwerking met lokale ondernemers is de basis van het succes in
Amsterdam en is onderscheidend in de huidige Dagdeal markt" vervolgt
Marc de Haas, oprichter van CitySecret.
CitySecret biedt haar klantenbestand tegen hoge kortingspercentages de
leukste uitjes, etentjes en bezienswaardigheden aan in hun stad en
gebruikt de collectieve koopkracht om een win-win-situatie te creëeren
voor zowel de lokale ondernemer als de klanten. De voornaamste
voordelen van dit nieuwe advertentiekanaal voor lokale ondernemers zijn
nieuwe klanten, omzetstijging en een verhoging van de naamsbekendheid
zónder dat daar risico of advertentiekosten aan verbonden zijn.
Het succes van de Amsterdamse dagdeals heeft geleid tot een snelle
uitbreiding naar de drie grote steden in Nederland. Vanaf 25 november
kunnen dus ook de Utrechtenaren en Rotterdammers profiteren van de
Secret Deals in hun stad. Inschrijving geschiedt via de website:
http://www.citysecret.nl
---
Over CitySecret
Citysecret is een onafhankelijk opererende, Nederlandse onderneming.
die is opgericht in april 2011 in Amsterdam. Zij presenteert online en
via een nieuwsbrief een dagelijkse (secret) Dagdeal voor de leukste
uitjes, etentjes en bezienswaardigheden in de buurt. CitySecret
gebruikt de collectieve koopkracht van haar klanten om hoge kortingen
aan te bieden en een win-win situatie te creëren voor de lokale
ondernemer en haar klanten. De voordelen van dit nieuwe
advertentiekanaal voor de lokale ondernemer zijn nieuwe klanten en een
flinke omzetstijging, zonder risico -of advertentiekosten. Kijk voor
meer informatie over CitySecret op de website:
http://www.citysecret.nl.
*
Links:
http://www.citysecret.nl
Razende Robot Reporter