Vakantiehuizen populair bij gezinnen
Persbericht van Belvilla
Belvilla maakt vakantiehuis kiezen kinderspel
Eindhoven, 25 november 2011 - Een vakantiehuis biedt relatief veel
vrijheid, privacy en ruimte. Bovendien beschikken vakantiehuizen over
een prettig comfortniveau met de faciliteiten van thuis, of zelfs meer.
Het is dan ook niet vreemd dat gezinnen een belangrijke doelgroep
vormen voor vakantiehuizenspecialist Belvilla. Bij circa één op de twee
boekingen van Belvilla zijn kinderen van de partij. Speciaal voor
gezinnen heeft Belvilla daarom een themapagina ontwikkeld:
www.belvilla.nl/vakantiehuis-kinderen. Deze themapagina biedt
gezinssuggesties en specifieke zoekfilters, zoals 'Spelen indoor',
'Spelen outdoor' en 'kinderbed'.
Meerdere gezinnen en drie generaties
Uit onderzoek van Belvilla blijkt dat bij boekingen met kinderen
gemiddeld zeven personen meegaan, waarvan vier volwassenen. Dit
bevestigt de trend van een vakantie met meerdere gezinnen en de 'drie
generatie'-vakantie waarbij opa, oma, kinderen en kleinkinderen samen
een paar dagen weggaan. Voor dit soort vakanties biedt Belvilla een
ruime keuze aan grotere vakantiehuizen, die met de kindgerelateerde
zoekfilters op de nieuwe themapagina nóg beter gevonden kunnen worden.
Extra aanvulling op de website is het zoeken op aantal badkamers, naast
de reeds bestaande zoekmogelijkheid op aantal slaapkamers. Dit sluit
aan bij de wens om samen vakantie te vieren, maar met behoud van
privacy.
Anders dan anders
Kinderen zijn ontdekkers, ook op vakantie. De extra bijzondere
vakantiehuizen van Belvilla vormen voor hen een fantastisch
vakantieadres. Deze 'anders dan anders' huizen zijn bijvoorbeeld
kastelen en boomhutten. Of voel je als Fred Flintsone in een
grotwoning! Kortom, vakantiehuizen die de kinderfantasie prikkelen.
Nieuwe commercial Belvilla
In de nieuwe Belvilla-commercial, vanaf 27 december te zien op de
Nederlandse televisie (STER en RTL), haakt Belvilla bewust in op
gezinnen. Marc en Nathalie, de terugkerende boegbeelden, spelen ook nu
weer een belangrijke rol. Ze zijn samen met het gezin van Nathalies zus
op vakantie en verblijven in een vakantiehuis waar het 'ook leuk voor
kinderen' is.
Dit is de vijfde televisiecommercial van Belvilla. Sinds het uitzenden
van de eerste commercial in januari 2010, is de naamsbekendheid sterk
gestegen. Reden voor Belvilla om een vervolg te maken. De tv-campagne
wordt voortgezet in online-uitingen, aangevuld met een korte verwijzing
naar stedentrips en de topvakantiehuizen voor kids.
Themapagina kids: www.belvilla.nl/vakantiehuis-kinderen
Bij dit persbericht is een bijlage zichtbaar op www.perssupport.nl
*
*
Links:
http://www.belvilla.nl/pers/persberichten/vakantiehuizen-populair-bij-g
ezinnen
Noot voor redacties
Belvilla
Noot aan de reda
ctie -
Razende Robot Reporter