Drie jaar Hoogeveen met een hoofdletter H
24 november 2011 - Drie jaar geleden is de marketingcampagne
`Hoogeveen. Met een hoofdletter H' van start gegaan.
De H-man heeft Hoogeveen toen benoemd tot de enige echte stad met de
hoofdletter H. In de tussentijd is er veel gebeurd in Hoogeveen. Veel
ondernemers en evenementen dragen de H inmiddels letterlijk en
figuurlijk uit. Daarnaast is Hoogeveen tot Beste Binnenstad van
Nederland 2011 - 2013 verkozen en zijn meer topprestaties behaald.
Het driejarig bestaan en de successen die behaald zijn, is vanochtend
gevierd samen met betrokken ondernemers en raadsleden. Er was ook een
speciale gast aanwezig: de H-man. Na een aantal spectaculaire stunts op
de fiets overhandigde de H-man de eerste kalender met foto's van de
fotowedstrijd aan locoburgemeester Ton Bargeman. De kalender is vanaf
25 november gratis af te halen bij TIP Hoogeveen, op is op.
De komende twee jaren zal het merk Hoogeveen met een hoofdletter H zich
versterken en Hoogeveen en ook omstreken verrassen met allerlei acties.
Gemeente Hoogeveen