Hoofdbedrijfschap Detailhandel (HBD)
NBPW: Poelier Fred Kamphuis reikt hoofdprijs uit
21/11/2011
De heer Henk Stegeman uit Apeldoorn heeft één van de hoofdprijzen
gewonnen van de landelijke prijsvraag 'Het is weer wildtijd'
Uit handen van poelier Fred Kamphuis uit Apeldoorn ontving de heer
Stegeman op 19 november 2011 een waardecheque (EUR 450) voor een
wilddiner voor 6 personen bij Proeverij De Pronckheer in Cothen. De
wildcampagne maakt deel uit van de landelijke promotiecampagne `Proef
het echt. De poelier.' Onderdeel van de campagne was een
prijsvraagactie, waarmee klanten met unieke wincodes kans maakten op
mooie prijzen. De heer Stegeman kreeg de winnende actiekaart van
poelier Fred Kamphuis.
Via winkelpoeliers en marktpoeliers zijn actiekaarten verspreid waarmee
klanten kans maakten op één van de prijzen van de prijsvraagactie. De
deelnemers maakten kans op het winnen van een exclusief wilddiner voor
6 personen of één van de 25 receptenboeken.
`Proef het echt. De poelier.' is een initiatief van het
Hoofdbedrijfschap Detailhandel. Het doel van de campagne is de
marktpositie en het imago van de poelier te versterken. Meer informatie
kunt u vinden op www.poelier.nl.