PERSBERICHT STICHTING ZEVENHEUVELENLOOP | 14 november 2011
Veel internationale media-aandacht voor 28e editie
Wereldprimeur bij ABN AMRO Zevenheuvelenloop
Nijmegen - Tijdens de ABN AMRO Zevenheuvelenloop op zondag 20 november kunnen deelnemers de gelopen eindtijd direct na de finish op een eigen Facebook-pagina ontvangen. Deelnemers krijgen de mogelijkheid om hun resultaat en ook tijden van andere deelnemers automatisch met alle Facebook-vrienden te delen. Niet eerder ter wereld is dit bij een hardloopevenement aangeboden.
In samenwerking met stichting Zevenheuvelenloop heeft partner Mylaps Event Timing deze service ontwikkeld. Via
Live volgen
De ABN AMRO Zevenheuvelenloop zal ook live te volgen zijn via de website van de organisatie. Op
Media-aandacht
Naast grote belangstelling van lopers -er zijn meer inschrijvingen dan ooit- is er ook veel belangstelling vanuit de media. Van alle nationale schrijvende media zijn zondag vertegenwoordigers aanwezig. Opvallend is hierbij de grote belangstelling vanuit Japan vanwege de deelname van Olympisch marathonkampioene Mizuki Noguchi. Diverse mediavertegenwoordigers van Japanse tv-stations en kranten zullen aanwezig zijn. De NOS zal zondagavond een samenvatting van de wedstrijd uitzenden. Omroep Gelderland brengt dezelfde avond een ruim sfeerverslag in beeld.